Jump to content

Opgeslagen data kwijt...


ronvane

Recommended Posts

Na een crash van de PS3 ben ik alle opgeslagen data van GTA4 kwijtgeraakt.....heel frustrerend als je al zo'n 48% uitgespeeld hebt (alle 3 de eilanden open)

Is er een manier om de data terug te halen. Ik verwacht het eerlijk gezegd niet na een complete reboot van de PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij alle opgeslagen data kwijt bent is er geen manier om het terug te krijgen, behalve als je het op een USB stick hebt staan of een ander opslagmedium

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij alle opgeslagen data kwijt bent is er geen manier om het terug te krijgen, behalve als je het op een USB stick hebt staan of een ander opslagmedium

Was ik al bang voor......kan ik wel de data van een ander op mijn account zetten of moet ik op mijn eigen account het hele spel weer opnieuw spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan je doen alleen je moet wel op het PSN account spelen waarmee die save game is aangemaakt anders werkt het helaas niet.

Wat is dat nu weer voor onzin. PlayStation 3 savegames kan je gewoon uitwisselen. Hier en hier vind je verschillende savegames die je kan gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Vraag van de topicstarter is opgelost, topic gaat vast op slot en verhuist morgen naar het IV: Technische Problemen forum. Er zijn vast meer gebruikers die dit weleens overkomt, dus bewaren doen we wel, maar dan wel op de juiste plek. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...