ronvane Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Na een crash van de PS3 ben ik alle opgeslagen data van GTA4 kwijtgeraakt.....heel frustrerend als je al zo'n 48% uitgespeeld hebt (alle 3 de eilanden open) Is er een manier om de data terug te halen. Ik verwacht het eerlijk gezegd niet na een complete reboot van de PS3.
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Als jij alle opgeslagen data kwijt bent is er geen manier om het terug te krijgen, behalve als je het op een USB stick hebt staan of een ander opslagmedium
ronvane Geplaatst: 18 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Als jij alle opgeslagen data kwijt bent is er geen manier om het terug te krijgen, behalve als je het op een USB stick hebt staan of een ander opslagmedium Was ik al bang voor......kan ik wel de data van een ander op mijn account zetten of moet ik op mijn eigen account het hele spel weer opnieuw spelen?
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Dat kan je doen alleen je moet wel op het PSN account spelen waarmee die save game is aangemaakt anders werkt het helaas niet.
Hanneswasco Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Dat kan je doen alleen je moet wel op het PSN account spelen waarmee die save game is aangemaakt anders werkt het helaas niet. Wat is dat nu weer voor onzin. PlayStation 3 savegames kan je gewoon uitwisselen. Hier en hier vind je verschillende savegames die je kan gebruiken.
GTAKevin023 Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Had ik ook laatst maar dan met Red Dead Redemption.
Jacky-2007 Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Vraag van de topicstarter is opgelost, topic gaat vast op slot en verhuist morgen naar het IV: Technische Problemen forum. Er zijn vast meer gebruikers die dit weleens overkomt, dus bewaren doen we wel, maar dan wel op de juiste plek.
Recommended Posts