Jump to content

[powerpoint] signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Geïnspireerd door Flitskikker heb ik deze signature gemaakt en ik zou graag wat rates en verbeterpuntjes willen horen. Het is gemaakt met Powerpoint 2007. Ikzelf vind hem goed gelukt op het wat pixelige na. Sommige hier zijn met hun PS veel beter maar toch wil ik graag rates:

w9bn2h.png

Geplaatst:

Dit is gewoon een simpel iets. Met powerpoint kun je gewoon niet veel.

maar alsnog het is je eigen style waar ik niet op kan beoordelen.

Geplaatst:

Met powerpoint kun je meer als je denkt. zoals dit of de avatar van Flitskikker. Heb je dat programma al eens goed gebruikt? Het is een heel leuk programma. Ik zou zeg probeer het eens. Bedankt :tu:

Geplaatst:

Met powerpoint kun je meer als je denkt. zoals dit of de avatar van Flitskikker. Heb je dat programma al eens goed gebruikt? Het is een heel leuk programma. Ik zou zeg probeer het eens. Bedankt thumbsup2.gif

Ik werk veel met Powerpoint @ school, Gebruik ook dit soort dingen. Maar ik bedoel eigenlijk tezeggen, Je kan geen specialerdere effecten.

Geplaatst:

Met powerpoint kun je meer als je denkt. zoals dit of de avatar van Flitskikker. Heb je dat programma al eens goed gebruikt? Het is een heel leuk programma. Ik zou zeg probeer het eens. Bedankt thumbsup2.gif

Ik werk veel met Powerpoint @ school, Gebruik ook dit soort dingen. Maar ik bedoel eigenlijk tezeggen, Je kan geen specialerdere effecten.

JE kan genoeg effecten? Niet zoals Photoshop nee maar wel leuke dingen hoor. Probeer ik iets te zeggen? Hoe gebruik je PP dan ops chool?

Geplaatst:

Om een Powerpoint te maken denk ik?

Maar je kan met PS meer effecten en tooltjes, omdat PP geen foto-edit/maak programma is. Maar het is wel erg leuk.

Ik vind hem erg mooi, alleen mis ik een schaduw rand ;D Ik begrijp trouwens dat 'pixelige' 8/10

Geplaatst: (bewerkt)

Om een Powerpoint te maken denk ik?

Maar je kan met PS meer effecten en tooltjes, omdat PP geen foto-edit/maak programma is. Maar het is wel erg leuk.

Ik vind hem erg mooi, alleen mis ik een schaduw rand ;D Ik begrijp trouwens dat 'pixelige' 8/10

Dankje voor de rate, zelf vind ik het schaduw effect niet zo mooi maarja ik ben nu bezig aan versie 2 en ik weet niet of ik daar tevreden mee ga zijn gaat in ieder geval nog even duren dus mischien pas morgen. Ik kan tevens geen PS meer downloaden

(** laprop) Anders had ik dat wel gebruikt. Nogmaals bedankt

Versie2.0:

2uzfltz.png

even niet over precisie enzo letten :D

Bewerkt: door Pwned.
Geplaatst:

Versie 1: Veel te gewoontjes.. Weinig te raten..

Versie 2: Afschuwelijk. Het lijkt gewoon of je allemaal avatar's van leden hebt geplakt op de 'zogezegde' signature.

Ik weet nu niet of je meer kan halen uit Powerpoint maar dit is echt.. nou ja.. te gewoontjes :7

Geplaatst: (bewerkt)
wjx645.png Hiervan heb ik inmiddels nog een andere versie met 15/16 ava's meer. maar ik kan hem ff niet meer vinden D: Bewerkt: door Pwned.
Geplaatst:

wjx645.png Hiervan heb ik inmiddels nog een andere versie met 15/16 ava's meer. maar ik kan hem ff niet meer vinden D:

Ik vind de bovenste balk met 'zin in vakantie' veeeeels te wazig (dankzij het uitrekken). :N

Geplaatst:

wjx645.png Hiervan heb ik inmiddels nog een andere versie met 15/16 ava's meer. maar ik kan hem ff niet meer vinden D:

Ik vind de bovenste balk met 'zin in vakantie' veeeeels te wazig (dankzij het uitrekken). :N

Ja weet ik :N Weer een technisch hoogstandje:

2sa13id.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...