Jump to content

blackberry curve 9300 3G


claud

Recommended Posts

Hallo,

ik heb nu een maand een blackberry curve 3g maar ik wil hem graag "pimpen"

ik baal een beetje dat de knoppen niet capacitive (touch) zijn en dat er geen touch screen op zit

Dus mijn vraag,

kan ik ergens een capacitive touch screen en knoppen kan kopen? (knoppen zijn het d-pad: opnemen menu terug en ophangen)

ik heb hem bij een abbo dus garantie heb ik niet en het lijkt me gewoon vet een unieke bb curve te hebben

Mvg, claud

Link to comment
Delen op andere websites

Hiervoor zou je naar een speciale BlackBerry fansite moeten kijken, daar zal je meer succes hebben.

Overigens acht ik de kans zeer klein dat je een touchscreen zult kunnen vinden wat fatsoenlijk werkt. Daar is het OS van je BlackBerry niet voor gemaakt, en die zal er dus niet mee overweg kunnen. Misschien zijn er custom OSjes, maar dat betwijfel ik sterk.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem bij een abbo dus garantie heb ik niet en het lijkt me gewoon vet een unieke bb curve te hebben

Mvg, claud

Ook dan heb je gewoon garantie.

Bij elk Nederlands product heb je recht op 2 jaar garantie (technologie dan volgens mij), maar als die 2 jaar om zijn nog steeds?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij elk Nederlands product heb je recht op 2 jaar garantie (technologie dan volgens mij), maar als die 2 jaar om zijn nog steeds?

Dat 2 jaar verhaal is niet van toepassing in NL. In Nederland mag je een deugdelijk product verwachten. Een product moet dus een bepaalde tijd meegaan. Die tijd hangt van een aantal factoren af. Wat voor een product is het, van een wasmachine mag je verwachten dat hij langer meegaat dan van een mobieltje. Prijs is b.v. nog zo een factor, van een duurder product mag je verlangen dat hij langer meegaat. Daarnaast is deze BB nog lang geen 2 jaar op de markt.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij elk Nederlands product heb je recht op 2 jaar garantie (technologie dan volgens mij), maar als die 2 jaar om zijn nog steeds?

Dat 2 jaar verhaal is niet van toepassing in NL. In Nederland mag je een deugdelijk product verwachten. Een product moet dus een bepaalde tijd meegaan. Die tijd hangt van een aantal factoren af. Wat voor een product is het, van een wasmachine mag je verwachten dat hij langer meegaat dan van een mobieltje. Prijs is b.v. nog zo een factor, van een duurder product mag je verlangen dat hij langer meegaat. Daarnaast is deze BB nog lang geen 2 jaar op de markt.

Daar ben ik het wel mee eens, ik heb nu al meerdere malen iets ontdekt zowel de camera die niet opstart als het qwerty keyboard die niet verlichtte, ik heb beide zelf moeten oplossen omdat ze niet "konden" helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Bij elk Nederlands product heb je recht op 2 jaar garantie (technologie dan volgens mij), maar als die 2 jaar om zijn nog steeds?

Dat 2 jaar verhaal is niet van toepassing in NL. In Nederland mag je een deugdelijk product verwachten. Een product moet dus een bepaalde tijd meegaan. Die tijd hangt van een aantal factoren af. Wat voor een product is het, van een wasmachine mag je verwachten dat hij langer meegaat dan van een mobieltje. Prijs is b.v. nog zo een factor, van een duurder product mag je verlangen dat hij langer meegaat. Daarnaast is deze BB nog lang geen 2 jaar op de markt.

Zo ver ik weet krijg je automatisch sowieso 3 jaar garantie op een elektronisch product hoor? Dat was ook waar Kassa allemaal mee ging zeiken toen de PS3 en de 360 hun gebrekken vertoonde.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo ver ik weet krijg je automatisch sowieso 3 jaar garantie op een elektronisch product hoor? Dat was ook waar Kassa allemaal mee ging zeiken toen de PS3 en de 360 hun gebrekken vertoonde.

Nope. Lees dit bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...