Claude2 Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2011 Weet iemand wat het nummer in de laatste cutscene is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord-Vortex Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2011 Hij komt me erg bekent voor, alleen ik weet hem niet. Ehhhm, Prairie Cartel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2011 Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar deze artiest. Maar ik denk persoonlijk dat het gewoon een nummer is R* zelf heeft geproduceerd. Het zijn overigens 2 nummers die worden afgespeeld in de aftiteling: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Claude2 Geplaatst: 19 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2011 Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar deze artiest. Maar ik denk persoonlijk dat het gewoon een nummer is R* zelf heeft geproduceerd. Het zijn overigens 2 nummers die worden afgespeeld in de aftiteling: Het gaat over het eerste nummer, van 0:04 wordt neergeschoten tot 2:25 Maar als het door Rockstar gemaakt is, is er dan ergens een MP3? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2011 misschien een domme vraag maar, Weet je of de muziek op een radio zender komt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2011 Als je het laatste nummer van het spel bedoelt.. nee, die komt niet voor op de radio. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2011 oke want op Wikipedia stonden alle liedjes van de radio's. Dan weet ik het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2011 Laat in dat filmpje nou net de credit van het hele spel zitten! Waarschijnlijk is het nummer gemaakt door Craig Conner en Stuart Ross, zij waren de Radiostation/Music producers voor Rockstar Games. Zij hebben veel van de muziek van GTA1, GTA2 en GTA3 gemaakt en waarschijnlijk dus ook dit nummer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.