biglittle Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 is het mogelijk dat de mensen in san andreas op een NRG-500 rijden?? k zoek hier namelijk al heel lang naar en als k de cargrp.DAT ff verander met een NRG-500 er in komt die alsnog niet te voorschijn pleas help me verder peaccee Reageren
Scarface92 Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 (bewerkt) Nee, dat is voor zover ik weet niet mogelijk, de NRG-500 is enkel te vinden op deze locaties. Bewerkt: 19 maart 2011 door GrandTheftTwano Reageren
Beagle Geplaatst: 5 april 2011 Rapport Geplaatst: 5 april 2011 is het mogelijk dat de mensen in san andreas op een NRG-500 rijden?? k zoek hier namelijk al heel lang naar en als k de cargrp.DAT ff verander met een NRG-500 er in komt die alsnog niet te voorschijn pleas help me verder peaccee Dat kan. Als je het goed doet zou het moeten werken door dat bestand aan te passen (kijk ook nog voor de zekerheid naar andere bestanden). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.