DudeInWhite Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Vandaag heb ik ACB gekocht voor de PC en hij is geniaal. Maar telkens wanneer dat ik de multiplayer opstart, laad ie en zo maar dan verschijnt er ingame 'De verbinding met de server van Assassin's Creed: Brotherhood is verbroken. Je verlaat het spel.'. Hoe kan dat nu? Ik heb een goede kabelverbinding en ik heb al geprobeerd om de Firewall van mijn Bitdefender 2011 (anti-virus) af te zetten maar zonder resultaat... Ik heb dan ook even het leesmij bestandje opgezocht en er staat daar: 1.3. Multiplayer Open poort 1000 op je router als de multiplayer niet werkt in je netwerkset-up. Hoe doe ik dat dan? Heb het internet afgezocht omdat ik daar totaal geen ervaring mee heb maar ik vind niets goeds. Ik heb BTW Windows 7 64 bit, als dat wat uitmaakt. Alvast bedankt. Reageren
DudeInWhite Geplaatst: 20 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 (bewerkt) Niemand die hetzelfde probleem heeft of een oplossing weet? Alvast bedankt >>> Door Kai-ShockWave: Geduld a.u.b. Niet iedereen is 24/7 aanwezig. <<< Bewerkt: 20 maart 2011 door DudeInWhite Reageren
Miek Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Ik dacht dat je met mij om AC BH ging gaan Reageren
DudeInWhite Geplaatst: 20 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Ik wil effe zeggen dat ik geen router heb, gewoon een modem met een PC'tje, dus ik kan geen poorten openzetten. Ik heb mijn Windows Firewall al helemaal uitgezet. G Data Totalcare 2011 (anti-virus) helemaal verwijderd. Assassin's Creed Brotherhood als administrator geopend en dan ook nog es zonder. Kom ik dan in de Singleplayer menu van ACB, klik ik op multiplayer, multiplayer komt tevoorschijn en begint te laden en na 10s of zo verschijnt er zoals altijd 'De verbinding met de server van Assassin's Creed: Brotherhood is verbroken. Je verlaat het spel.'. IK WORD HIER NU ZO T$RING_F#CKING_G#DVERD$MME_PISSED OFF VAN!!!!!!!!!!!! IK HEB 50€ BETAALD VOOR ENKEL DE SINGLEPLAYER OF ZO??? ARRGHGHHHHH!!!!!!!!!!! Reageren
Miek Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Ik wil effe zeggen dat ik geen router heb, gewoon een modem met een PC'tje, dus ik kan geen poorten openzetten. Ik heb mijn Windows Firewall al helemaal uitgezet. G Data Totalcare 2011 (anti-virus) helemaal verwijderd. Assassin's Creed Brotherhood als administrator geopend en dan ook nog es zonder. Kom ik dan in de Singleplayer menu van ACB, klik ik op multiplayer, multiplayer komt tevoorschijn en begint te laden en na 10s of zo verschijnt er zoals altijd 'De verbinding met de server van Assassin's Creed: Brotherhood is verbroken. Je verlaat het spel.'. IK WORD HIER NU ZO T$RING_F#CKING_G#DVERD$MME_PISSED OFF VAN!!!!!!!!!!!! IK HEB 50€ BETAALD VOOR ENKEL DE SINGLEPLAYER OF ZO??? ARRGHGHHHHH!!!!!!!!!!! Heey , je kan wel je poorten opzetten als je een modem hebt. gewoon naar je ip surfen Zucht, wat zijn kazakken toch achterlijke mensen. Reageren
DudeInWhite Geplaatst: 21 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Ik wil effe zeggen dat ik geen router heb, gewoon een modem met een PC'tje, dus ik kan geen poorten openzetten. Ik heb mijn Windows Firewall al helemaal uitgezet. G Data Totalcare 2011 (anti-virus) helemaal verwijderd. Assassin's Creed Brotherhood als administrator geopend en dan ook nog es zonder. Kom ik dan in de Singleplayer menu van ACB, klik ik op multiplayer, multiplayer komt tevoorschijn en begint te laden en na 10s of zo verschijnt er zoals altijd 'De verbinding met de server van Assassin's Creed: Brotherhood is verbroken. Je verlaat het spel.'. IK WORD HIER NU ZO T$RING_F#CKING_G#DVERD$MME_PISSED OFF VAN!!!!!!!!!!!! IK HEB 50€ BETAALD VOOR ENKEL DE SINGLEPLAYER OF ZO??? ARRGHGHHHHH!!!!!!!!!!! Heey , je kan wel je poorten opzetten als je een modem hebt. gewoon naar je ip surfen Zucht, wat zijn kazakken toch achterlijke mensen. Portforwarding kan je enkel met een router doen.. Reageren
Miek Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 Ik wil effe zeggen dat ik geen router heb, gewoon een modem met een PC'tje, dus ik kan geen poorten openzetten. Ik heb mijn Windows Firewall al helemaal uitgezet. G Data Totalcare 2011 (anti-virus) helemaal verwijderd. Assassin's Creed Brotherhood als administrator geopend en dan ook nog es zonder. Kom ik dan in de Singleplayer menu van ACB, klik ik op multiplayer, multiplayer komt tevoorschijn en begint te laden en na 10s of zo verschijnt er zoals altijd 'De verbinding met de server van Assassin's Creed: Brotherhood is verbroken. Je verlaat het spel.'. IK WORD HIER NU ZO T$RING_F#CKING_G#DVERD$MME_PISSED OFF VAN!!!!!!!!!!!! IK HEB 50€ BETAALD VOOR ENKEL DE SINGLEPLAYER OF ZO??? ARRGHGHHHHH!!!!!!!!!!! Heey , je kan wel je poorten opzetten als je een modem hebt. gewoon naar je ip surfen Zucht, wat zijn kazakken toch achterlijke mensen. Portforwarding kan je enkel met een router doen.. Ik kan portafterwarden Reageren
DudeInWhite Geplaatst: 28 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 Ik wil effe zeggen dat ik geen router heb, gewoon een modem met een PC'tje, dus ik kan geen poorten openzetten. Ik heb mijn Windows Firewall al helemaal uitgezet. G Data Totalcare 2011 (anti-virus) helemaal verwijderd. Assassin's Creed Brotherhood als administrator geopend en dan ook nog es zonder. Kom ik dan in de Singleplayer menu van ACB, klik ik op multiplayer, multiplayer komt tevoorschijn en begint te laden en na 10s of zo verschijnt er zoals altijd 'De verbinding met de server van Assassin's Creed: Brotherhood is verbroken. Je verlaat het spel.'. IK WORD HIER NU ZO T$RING_F#CKING_G#DVERD$MME_PISSED OFF VAN!!!!!!!!!!!! IK HEB 50€ BETAALD VOOR ENKEL DE SINGLEPLAYER OF ZO??? ARRGHGHHHHH!!!!!!!!!!! Heey , je kan wel je poorten opzetten als je een modem hebt. gewoon naar je ip surfen Zucht, wat zijn kazakken toch achterlijke mensen. Portforwarding kan je enkel met een router doen.. Ik kan portafterwarden Dan zal je wel een router hebben, stomme hond. Reageren
Hayte Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 Of jij doet het verkeerd. Start opdrachtprompt -> ipconfig intoetsen -> getal wat achter de eerste Standaardgateway staat kopiëren (bij mij is deze 192.168.1.1, om je een voorbeeld te geven van hoe hij er ongeveer uit moet zien) -> inlognaam en wachtwoord zijn waarschijnlijk beiden admin -> zoek hier ergens naar portforwarden iets, schakel UPnP in, en als je er niet uit komt geef je ons maar de naam van je modem. Reageren
lars-100 Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 Vandaag heb ik ACB gekocht voor de PC en hij is geniaal. Maar telkens wanneer dat ik de multiplayer opstart, laad ie en zo maar dan verschijnt er ingame 'De verbinding met de server van Assassin's Creed: Brotherhood is verbroken. Je verlaat het spel.'. Hoe kan dat nu? Ik heb een goede kabelverbinding en ik heb al geprobeerd om de Firewall van mijn Bitdefender 2011 (anti-virus) af te zetten maar zonder resultaat... Ik heb dan ook even het leesmij bestandje opgezocht en er staat daar: 1.3. Multiplayer Open poort 1000 op je router als de multiplayer niet werkt in je netwerkset-up. Hoe doe ik dat dan? Heb het internet afgezocht omdat ik daar totaal geen ervaring mee heb maar ik vind niets goeds. Ik heb BTW Windows 7 64 bit, als dat wat uitmaakt. Alvast bedankt. ja ik heb het zelfde probleem. das best *** want je kan gee assassin's creed online meer spelen. kan iemand ons helpen????????:$:$:$:$:$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.