Jump to content

Online verbindings problemen ps3


Thebigskiller

Recommended Posts

Hallo ik ben nieuw hier, en heb een vraag.

Op gta 4 en op red dead redempion zegt hij steeds dat ik connectie problemen heb met andere mensen.

Op modern warfare 2 en bfbc2 heb ik dit probleem niet. Ik heb nat type 2 en een router ruckus ofzo

Ik snap trouwens niet egt veel van al die dingen dus als je wilt hou het zo makkelijk mogelijk.

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik hou het zo makkelijk mogelijk. :puh: Gebruik je een kabel of draadloos internet ?

Srry voor laate post maar ik gebruik draadloosinternet maar als ik met kabel doe zegt hij nog steeds nat type 2

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens met kabel te spelen. Met draadloos internet dan mag je nog nat type 2 hebben heb je altijd een slechtere verbinding. Ik denk als jij aan de kabel speelt dat je hier geen last meer van hebt. Probeer het maar eens. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens met kabel te spelen. Met draadloos internet dan mag je nog nat type 2 hebben heb je altijd een slechtere verbinding. Ik denk als jij aan de kabel speelt dat je hier geen last meer van hebt. Probeer het maar eens. :bier:

Had ik al geprobeert maar dan lukt het nog steeds niet geeft nog steeds het zelfde aan :cab:

Trouwens ik heb dan nog steeds nat type 2 en ik had ergens gelezen dat je voor die spellen nat type 1 nodigt hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Volg deze tutorial voor je router i.c.m. PlayStation Network. Als je hem goed uitvoert zou je met geen enkele game meer verbindingsproblemen moeten hebben. ^_^

Wat is port forwarding eigenlijk?

In dit topic vindt je uitleg over begrippen zoals "port" en "port forwarding". Kort gezegd betekent het niets meer dan een speciaal deurtje openzetten in je router zodat je gegevens kan uitwisselen met een server op internet, in jouw geval wil je graag uitwisselen met de PSN servers van Sony.

De nummers in de tutorial die ik hierboven gaf, zijn per nummer zo'n "deurtje". Met de juiste "deurtjes" open kan je dan dus beter verbinden met de PSN servers, en hoef je niet bang te zijn dat er andere servers met je gaan verbinden. (Daarom blijven de andere "deurtjes" dicht)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...