Jump to content

Oude PS1

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Mijn PS3 is al een paar maanden kapot en ik smacht naar een nieuwe. Maar daarvoor heb ik jammer genoeg het geld niet. Daarom heb ik besloten wat retro gaming te doen, aangezien PS1 evenveel plezier kan bezorgen.

Daarom vraag ik heel lief of er iemand een oude PS1 zou willen weggeven of er een zacht prijsje zou voor vragen? Ik heb nog veel PS1 games liggen en heb zelf ook nog de console liggen. Maar de AC adapter is weg en ik weet niet of ik er goed aan zou doen om er hier eentje te schooien aangezien ik niet weet of de console nog werkt.

Dus: heeft er iemand een PS1tje teveel ? Gelieve hier te reageren, liefst gratis anders krijg je nog een zacht prijsje, heb nog twee controllers liggen en de av kabel.

Neen, dit is geen marktplaats topic, gewoon een topic om te vragen welke lieve forummers een PS1tje hebbben staan rotten op hun zolder ;).

Of iemand een PS3 teveel? Die mag hem ook altijd opsturen naar mij :puh:

Bewerkt: door Miek
Geplaatst:

Wat je zou kunnen doen is een gezocht advertentie aan maken op bijvoorbeeld marktplaats, ebay of speurders.nl Als je het op die manier doet maak je meer kans dan op een forum, gratis zul je het uiteraard niet krijgen. Daar gaat wel 30 euro in zitten.

Geplaatst:

Neen, dit is geen slotje, gewoon een maatregel om te voorkomen dat er nog gepost wordt in dit topic ;).

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...