haaima Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 heey allemaal. ben alweer een tijdje geleden begonnen met een new game. ik heb alleen het probleem is dat wanneer ik dead eye gebruik hij zelf gaat selecteren wat hij gaat schieten. terwijl ik gewend ben om dead eye te gebruiken en dan zelf je rode kruisjes te plaatsen waar jij wilt. heb ik een instelling verkeerd staan? of veranderd dat zelf halverwege de game? Reageren
gta_rulez Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Dat komt weer goed naarmate je de missies verder speelt. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Je hebt ook cheats om dat in te stellen: Red Dead Wiki Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Niet vergeten; je hebt 3 Dead-Eye levels, hé. Reageren
Mark B. Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Ja, dat komt omdat je waarschijnlijk in Dead Eye level 2 zit... Naamate je inderdaad in het spel vordert speel je een nieuw level uit. Lees hier meer! Reageren
haaima Geplaatst: 21 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 okee dat is dan duidelijk. weet ik in iedergeval dat het goed zit. het is best irritant als hetzelf gedaan wordt omdat hij dan soms onnodig veel kogels door iemand heen jaagt. en kogels zijn al niet zo ruim in voorraad bij mij bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.