dumuti Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 Ik vroeg me af hoeveel mods je mag installeren of mag je gewoon zoveel als je wilt? Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 je mag er zoveel als je wil hoor..er is geen limiet Reageren
8-Ball Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 maar je hebt wel kans op fouten of dat het spel slomer wordt, dat had ik ook! Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 ik had ook nog bijv een fout: eerst had ik VC Reborn geinstalleerd.... Daarna had in hunter en gangsters stuint building geinstalleerd...maar toen waren allen wagen bij VC reborn weg <_< best wel balen was dat Reageren
dumuti Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 ja ik vroeg het want ik probeerde boeing 747 en eye candy reefer alebei te installen maarlukte niet allebei dus dacht dat er een limiet was :lol: Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 die is er dus niet maar is het je nu wel gelukt met installeren??? anders help ik je wel ff Reageren
Lantyz Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 Er is inderdaad geen limiet, maar sommige mods werken niet samen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.