Jump to content

Welk geslacht moet het hoofdpersonage hebben?


Kenny-Petrovic

Geslacht van het hoofdpersonage  

52 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat voor geslacht moet het hoofdpersonage hebben?

    • Man
      37
    • Vrouw
      4
    • Maakt mij niet uit
      10
    • Weet ik niet
      1


Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    3

  • Kenny-Petrovic

    3

  • Mooner_37

    3

  • Guardian1980

    2

Zeker een man. Waarom? Niets seksistisch, en ook geen verhaal van "ik kan me er anders niet mee identificeren", of zo.. Maar ik moet hier thuis nu al regelmatig mijn 360 tijdelijk afstaan aan @Cilly omdat ze dan GTA of RDR gaat doen, als het hoofdpersonage een vrouw is, wordt dat alleen maar erger.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

...is dat ik me probeer voor te stellen dat ik die persoon ben...

Dus je probeert je voor te stellen dat je auto's jat, mensen dood schiet, etc? :7 Ik probeer me zo min mogelijk te associëren met dat soort types eigenlijk.

Misschien wel ja, juist omdat ik IRL juist met dat tuig werk ;)

Dus..? Zou je je daarmee willen vergelijken? :7

Dat je een keer wil uitleven, wat niet IRL kan, kan ik me nog voorstellen. Maar jezelf ermee associëren...gaat mij echt te ver.

daar begrijp ik je in, maar associatie gaat inderdaad te ver.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker een man. Waarom? Niets seksistisch, en ook geen verhaal van "ik kan me er anders niet mee identificeren", of zo.. Maar ik moet hier thuis nu al regelmatig mijn 360 tijdelijk afstaan aan @Cilly omdat ze dan GTA of RDR gaat doen, als het hoofdpersonage een vrouw is, wordt dat alleen maar erger.. :7

Begrijp ik wel, dus achteraf gezien verander ik van mening en kies ik toch voor de man vanwege makkelijker te identificeren. Gelukkig heeft ieder thuis zijn eigen pc en moet ik niet delen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker een man. Waarom? Niets seksistisch, en ook geen verhaal van "ik kan me er anders niet mee identificeren", of zo.. Maar ik moet hier thuis nu al regelmatig mijn 360 tijdelijk afstaan aan @Cilly omdat ze dan GTA of RDR gaat doen, als het hoofdpersonage een vrouw is, wordt dat alleen maar erger.. :7

Straks gaan ze ook nog shoppen en dan is al je geld weg! :O

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker een man. Waarom? Niets seksistisch, en ook geen verhaal van "ik kan me er anders niet mee identificeren", of zo.. Maar ik moet hier thuis nu al regelmatig mijn 360 tijdelijk afstaan aan @Cilly omdat ze dan GTA of RDR gaat doen, als het hoofdpersonage een vrouw is, wordt dat alleen maar erger.. :7

Straks gaan ze ook nog shoppen en dan is al je geld weg! :O

bedoel je shoppen op zijn 360 ofzo? Snap je antwoord niet goed

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker een man. Waarom? Niets seksistisch, en ook geen verhaal van "ik kan me er anders niet mee identificeren", of zo.. Maar ik moet hier thuis nu al regelmatig mijn 360 tijdelijk afstaan aan @Cilly omdat ze dan GTA of RDR gaat doen, als het hoofdpersonage een vrouw is, wordt dat alleen maar erger.. :7

Straks gaan ze ook nog shoppen en dan is al je geld weg! :O

bedoel je shoppen op zijn 360 ofzo? Snap je antwoord niet goed

Hij bedoelt denk ik shoppen in GTA zelf, waardoor het geld dat je hebt op GTA allemaal weg is. (was om te lachen)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

ik heb gekozen voor man want wat mrwoophy al zei.

gta is meer voor mannen dan vrouwen vind ik omdat de (meeste) meisjes daar niet van houden en jongens willen een man zijn in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou leuk zijn moest je zélf kunnen kiezen met welk geslacht je speelt. Dit zou een erg goede zet zijn volgens mij, maar waarschijnlijk onmogelijk door de complexiteit en sexuele geaardheid van het spel afgaande op GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Vrouw kan wel, maar ik zie een vrouw neit gauw iemand doden of met een slet gaan.

Manelijke dan :bier: .

Is wel leuk ja...maar doe maar een blanke man met een leuk accent!

hahaha

ja,ik zie het al voor me 2 een vrouw met een slet gaan...

niko bellic,is blank en een leuk accent.hahaha

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...