Jump to content

Kenny Petroviic signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mede forumleden,

Ik ben ook vandaag eens begonnen met photoshoppen en dit is mijn eerste creatie.

kennypetrovic.gif

Ik weet dat hij niet fantastisch is maar het zou fijn zijn als die niet afgekraakt word. Alvast bedankt :)

Geplaatst:

Ik vind hem persoonlijk vrij goed gelukt. Het ziet er simpel uit, maar dat vind ik juist mooi eraan.

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt nog veel punten waar je op moet oefenen als beginnende Photoshopper. Ik vind je creatie maar niks, maar dat kan ik ook niet verwachten van iemand zijn eerste werkje. Ik raad je aan even wat tutorials voor beginners te lezen, zoals mijn tutorial over diepte en focals. Deze kan je HIER vinden. Verder zijn de meeste tutorials hier op het forum vrij goed te doen door beginnende Photoshopper.

Nu even over je sig zelf. Zoals ik al eerder had gezegd, hij is niet slecht voor een beginnende Photoshopper. Je moet bij dit design vooral werken aan je tekst, vooral je plaatsing er van, hier weet ik verder niet zo veel over te vertellen. Ik raad je aan naar andere designs te kijken voor wat leuke voorbeelden. Je kan je design ook nog opleuken met allerhande effecten, zoals effect C4D renders, of brushes, die je trouwens HIER kunt vinden. Typ naar wat je zoekt in het search balkje en je zult verstelt staan hoeveel je vind. Ook zijn adjustments belangrijk, dit is om je kleuren op te frissen, of je design wat lichter te maken. Het gebruik hier van kan ik je niet goed leren, het verschilt ook per design hoe je het moet gebruiken. Je moet maar gewoon even kijken bij Image - Adjustments, en kijk wat je er uit krijgt.

Ik hoop dat je veel plezier zal gaan vinden met Photoshop, en onthoud, elk begin is moeilijk, dus blijf doorzetten ook al vind jij je designs niet mooi. Je kan mij altijd PM'en als je hulp nodig hebt met het maken van een sig.

Bewerkt: door Gta Ripper

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...