Jump to content

Nieuwe TV


Flokkert

Recommended Posts

Ik weet niet zeker als het Topic hier goed staat, anders zou ik het fijn vinden dat een Mod/Admin hem verplaatst. :)

Ik ben dus op zoek naar een nieuwe TV. Ik heb eigenlijk een vraagje. Ik was laatst bij de Expert en die zei dat je het beste een LCD of LED kan hebben. Een vriend van mij zei dat Plasma beter is. Het is een TV om te Gamen, en misschien heel soms een filmpje. Maar het hoofd doel is dat het een TV is om te Gamen. Ik heb niet een heel erg hoog Budget omdat ik ook al een aantal dingen voor m'n verjaardag heb gekregen. Nu wil ik graag weten wat kan ik het beste kan hebben voor TV, LED, LCD of Plasma. Mijn Budget is rond de 300 euro. Het lieftst een PC bij de Media Markt weg. Ik hoop dat jullie wat voor mij weten. En graag een TV van de 19 t/m 26 inch. Ik denk dat dat wel groot genoeg is.

Alvast bedankt. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf heb recent (paar maanden geleden) een LCD-TV aangekocht van LG voor €299, 82cm/26inch, FullHD, 2x HDMI, 2x Scart, PC-Ingang etc.

En ik ben zeer tevreden over mijn aankoop want hij vertoond nog steeds geen problemen :tu:

Jij twijfelt tussen LCD, LED en Plasma. Sowieso raad ik je aan om voor LCD te gaan omdat LED waarschijnlijk boven je budget gaat vliegen als je een degelijk scherm wil en plasma vindt ik dan ook weer zo'n raar beeldkwaliteit..

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk op mediamarkt.nl of op bbc.nl om de televisie te zoeken die bij jou budget en smaak past, ik raad je sowieso voor de prijs die je daar noemt een Samsung of een LG aan. Met Sony ga je het niet redden met dat budget van 300 euro, het kan mischien wel. Maar dan moet je goed zoeken, succes in ieder geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf heb recent (paar maanden geleden) een LCD-TV aangekocht van LG voor €299, 82cm/26inch, FullHD, 2x HDMI, 2x Scart, PC-Ingang etc.

En ik ben zeer tevreden over mijn aankoop want hij vertoond nog steeds geen problemen :tu:

Jij twijfelt tussen LCD, LED en Plasma. Sowieso raad ik je aan om voor LCD te gaan omdat LED waarschijnlijk boven je budget gaat vliegen als je een degelijk scherm wil en plasma vindt ik dan ook weer zo'n raar beeldkwaliteit..

LED is momenteel nog duur voor onder een bepaalde prijs, ik zou ook voor LCD gaan, wel dikkere bak maar ook veel kwaliteit denk ik. Plasma lijkt me ook wel leuk en gaat ook als voorkeur vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Het hangt er imo van af of je graag in echt HD speelt of niet, want een plasma-scherm heeft zo'n raar beeldkwaliteit zoals ik al zei.. De prijs ervan is natuurlijk ideaal maar het mist gewoon net dat beetje High Def, dat je wel kan vinden bij LCD. Althans dat vindt ik toch :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf heb recent (paar maanden geleden) een LCD-TV aangekocht van LG voor €299, 82cm/26inch, FullHD, 2x HDMI, 2x Scart, PC-Ingang etc.

En ik ben zeer tevreden over mijn aankoop want hij vertoond nog steeds geen problemen :tu:

Jij twijfelt tussen LCD, LED en Plasma. Sowieso raad ik je aan om voor LCD te gaan omdat LED waarschijnlijk boven je budget gaat vliegen als je een degelijk scherm wil en plasma vindt ik dan ook weer zo'n raar beeldkwaliteit..

En LCD heeft wel mooi helder beeld? Ik praatte vandaag nog met een vriend van mij en die zei dat Plasma slechter is voor het gamen. En hij had het ook over bewegings snelheid ofzo. Ik ben niet zo goed op dat gebied.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja.. bij Full HD is het echt top dus alles is gewoon super. Volgens mij is HD-Ready iets slechter, maar dat houdt niet tegen dat je een mooi beeld hebt he :)

EDIT: Ben er vergeten bij te zetten dat je ook een HDMI-kabel nodig hebt als je nette beeldkwaliteit wilt.. :7

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Tsja.. bij Full HD is het echt top dus alles is gewoon super. Volgens mij is HD-Ready iets slechter, maar dat houdt niet tegen dat je een mooi beeld hebt he :)

EDIT: Ben er vergeten bij te zetten dat je ook een HDMI-kabel nodig hebt als je nette beeldkwaliteit wilt.. :7

HD kwaliteit hangt zover ik weet niets af van bewegingssnelheid. Een tv van 7 ms volstaat al wanneer je wilt game (hoe lager het getal hoe beter het is, eentje van 20 ms zal dus bar slecht zijn). HD ready is, volgens sommige tot 32'' vergelijkbaar met HD kwaliteit en daar zul je dus geen verschil in merken. Ik had mijn tv op wehnkamp, waar je vele Klik aanbiedingen hebt staan. (deze is 32'', 81 cm diagonaal en dus zelfs beter wat jij zoekt :$)

Ps. vergeet de verzendkosten niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja.. bij Full HD is het echt top dus alles is gewoon super. Volgens mij is HD-Ready iets slechter, maar dat houdt niet tegen dat je een mooi beeld hebt he :)

EDIT: Ben er vergeten bij te zetten dat je ook een HDMI-kabel nodig hebt als je nette beeldkwaliteit wilt.. :7

HD kwaliteit hangt zover ik weet niets af van bewegingssnelheid. Een tv van 7 ms volstaat al wanneer je wilt game (hoe lager het getal hoe beter het is, eentje van 20 ms zal dus bar slecht zijn). HD ready is, volgens sommige tot 32'' vergelijkbaar met HD kwaliteit en daar zul je dus geen verschil in merken. Ik had mijn tv op wehnkamp, waar je vele Klik aanbiedingen hebt staan. (deze is 32'', 81 cm diagonaal en dus zelfs beter wat jij zoekt :$)

Ps. vergeet de verzendkosten niet.

Deze TV leek me ook wel wat, hier zit 1 Scart aansluiting op en 3 HDMI-ingangen. Alleen bij Reactietijd staat -. Wat moet ik daar onder verstaan dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Deze TV leek me ook wel wat, hier zit 1 Scart aansluiting op en 3 HDMI-ingangen. Alleen bij Reactietijd staat -. Wat moet ik daar onder verstaan dan?

Je weet wel dat die HD ready is?

En dat streepje, wss weten ze het niet.

En dat die tv's precies hetzelfde zijn? :puh: Alleen bij wehnkamp is die 20 euro goedkoper (exl verzendkosten)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze TV leek me ook wel wat, hier zit 1 Scart aansluiting op en 3 HDMI-ingangen. Alleen bij Reactietijd staat -. Wat moet ik daar onder verstaan dan?

Je weet wel dat die HD ready is?

En dat streepje, wss weten ze het niet.

En dat die tv's precies hetzelfde zijn? :puh: Alleen bij wehnkamp is die 20 euro goedkoper (exl verzendkosten)

Ja ze zijn het zelfde. En Scart ingang dat zijn die met die drie kleuren toch? Geel, Wit en Rood? Ik keek op de site van Samsung en daar stond een foto met die TV en daar zag ik niet die drie aansluitingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...