stefanlolig Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 hoe start je een server in gta samp ik heb maps maar weet niet hoe je zelf kan starten en waar die map in moet grt stefan Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Vind het bestand server.cfg in de root folder in je geinstaleerde samp folder en open het in nootpad, je kan het ook openen in text editor ( text editor vind ik handiger en raad ik je meer aan ) Dit bestand is de configuratie van jou eigen sa:mp server, hier kun je dingen instellen en bepalen als de maximumspelers van je server, de hostnaam van de server. Maar ook bijvoorbeeld de game modes en het wachtwoord van je eigen server. Succes! Reageren
stefanlolig Geplaatst: 22 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 kan geen server.cfg vinden staat nergens ik kan je het wat makelijke uit leggen aub Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.