Jump to content

gta IV multiplayer disconnected


EmanuelDemuynck

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Vandaag probeerde ik multiplayer uit en ging ik naar 'Free mode' ik logde in en het ging goed tot vlak erna ik de melding kreeg: 'GTA IV multiplayer disconnected because your computer runs too slow'. Ik heb mijn C,D en F-schijf gedefragmenteerd enzo en nog steeds die opmerking. Ik speel GTA IV op platform pc en zou graag toch willen spelen op multi zonder problemen. Indien dit onderwerp al bestaat gelieve mij ernaar te verwijzen met de oplossing

Groetjes van Emanuel Demuynck

Link to comment
Delen op andere websites

Die processor is veel te zwak voor GTA IV. De minimum processor snelheid is 1.8Ghz (jij hebt 1.67Ghz) en de aanbevolen snelheid zelfs 2.4Ghz.

Informatie over de grafische kaart heb je niet gegeven, maar ik verwacht dat die ook niet zo'n grafisch wonder is (i.s.m. de processor).

Ik vind het al knap dat je GTA IV kan draaien met dit systeem; maar een optimale multiplayer ervaring zal er helaas niet in zitten voor jou. Althans, niet met dit systeem.

Link to comment
Delen op andere websites

Die processor is veel te zwak voor GTA IV. De minimum processor snelheid is 1.8Ghz (jij hebt 1.67Ghz) en de aanbevolen snelheid zelfs 2.4Ghz.

Informatie over de grafische kaart heb je niet gegeven, maar ik verwacht dat die ook niet zo'n grafisch wonder is (i.s.m. de processor).

Ik vind het al knap dat je GTA IV kan draaien met dit systeem; maar een optimale multiplayer ervaring zal er helaas niet in zitten voor jou. Althans, niet met dit systeem.

nja kan je de processor ook upgraden via software? videokaart is een geupgrade versie van de NVIDEA NVIDIA GeForce 8200M. het spel draait al op de laagste resolutie maar zou het toch niet mogelijk zijn multiplayer te spelen zonder die fout?

Bewerkt: door EmanuelDemuynck
Link to comment
Delen op andere websites

@Emanuel: Daar heb ik geen verstand van, Maar hier een lijst van Processors die het wel zouden doen.

Intel i3, i5 & i7

Ik heb zelf Intel Pentium, Dus kan ik het ook niet spelen :(

Ben van plan om een nieuwe gaming pc te kopen met i5.

Bewerkt: door Remco124
Link to comment
Delen op andere websites

@Emanuel: Daar heb ik geen verstand van, Maar hier een lijst van Processors die het wel zouden doen.

Intel i3, i5 & i7

Ik heb zelf Intel Pentium, Dus kan ik het ook niet spelen :(

Ben van plan om een nieuwe gaming pc te kopen met i5.

maar processors zoals i3, i5 en i7 kan je die ook los kopen en in je laptop steken of moet je daarvoor een hele nieuwe laptop aanschaffen?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, in een laptop kan je vrijwel niets aanpassen, alleen het RAM geheugen. Als je wilt knutselen aan een PC kan je beter een desktop kopen.

ah jammer dan moet ik nog 3 jaar wachten eer ik een nieuwe kan kopen en de laptop versleten is :(

Link to comment
Delen op andere websites

Zat je toevallig ook niet op internet ondertussen omdat ik soms ff op internet iets op zoek dan word je er ook uitgegooid en dan geeft hij dezelfde melding.

hmmm dat kan het zijn, ik zal het eens proberen als ik geen internet heb openstaan hopelijk geeft hij dan geen fout anders moet ik verder zoeken

EDIT: ik heb het geprobeerd zonder internet aan en nog steeds gooit ie mij eruit in multiplayer

Bewerkt: door Mooner_37
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...