Jump to content

android 2.2

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen, weet iemand exact van jullie wanneer de android 2.2 voor de Samsung i5500 Galaxy 5 uitkomt op datum?

Men zei tegen me rond april 2011 voor de release en waar kan je die upgraden van je gsm?

Groetjes van Emanuel Demuynck

Geplaatst:

Normaal worden de upgrades Benelux Version worden rond April op internet gesmeten. Verder heb ik geen informatie over de upgrades

Ik heb de Gsm ook

Geplaatst:

Normaal worden de upgrades Benelux Version worden rond April op internet gesmeten. Verder heb ik geen informatie over de upgrades

Ik heb de Gsm ook

ok dan, nog maandje wachten dus :). Valt ie bij jou goed mee en welke applicaties zou je aanraden?

Geplaatst:

Ik zou Applanet aanraden Het is de Zwarte Android Market. Maar daar praat ik niet verder over.

Ik heb wel op XDA-developers staat er Android Froyo 2.2 Europe maar daar zou ik niet op kunnen rekenen

Geplaatst:

Ik zou Applanet aanraden Het is de Zwarte Android Market. Maar daar praat ik niet verder over.

Ik heb wel op XDA-developers staat er Android Froyo 2.2 Europe maar daar zou ik niet op kunnen rekenen

waarom duurt die maand zo lang mja, in sommmigen bestaat android 2.3 al :o. Gek dat ze hier achterlopen in België dan.

Geplaatst:

Ja, De Google Nexus S heeft Android Gingerbread 2.3 . Maar niet elke Android-Telefoon gaat Android 2.3 hebben. De ene Android Eclair 2.1 en de andere Android Froyo 2.2 . De Samsung Galaxy 5 i5500 heeft in het begin Android 2.1 . April is niet ver meer ik zal wel een PB sturen Emaunael Met de link.

iFire,

Geplaatst:

Ja, De Google Nexus S heeft Android Gingerbread 2.3 . Maar niet elke Android-Telefoon gaat Android 2.3 hebben. De ene Android Eclair 2.1 en de andere Android Froyo 2.2 . De Samsung Galaxy 5 i5500 heeft in het begin Android 2.1 . April is niet ver meer ik zal wel een PB sturen Emaunael Met de link.

iFire,

ja die gekke besturingssystemen vraag me af hoe ze aan die namen komen zoals Gingerbread, Froyo en eclair, lijken wel bakkers die android ontwikkelen :o. Dank je voor de PB alvast dan :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...