Ultimate-Killer Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 Hallo allemaal, Weet iemand waar ik een Virtual Reality Helm kan kopen? Ik ben een gameverslaafde die graag zo,n helm wilt... Prijs maakt niet echt uit, Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 Ik denk dat nog niet bij game's is denk ik(jammer want ik wil dat ook wel ) Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 22 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 Ik denk dat nog niet bij game's is denk ik(jammer want ik wil dat ook wel ) De amerikaanse luchtmacht gebruikt ze ook voor oefeningen... Jammer dat nog niet 1 fabrikant het heeft gekocht Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 (bewerkt) Misschien wel voor dat maar voor games zal het nog wel even duren. Bewerkt: 22 maart 2011 door SanAndreasStories Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 Je zou kunnen kijken op Amerikaanse webshops, dit soort artikelen zijn in Amerika meer geliefd dan in nederland. Na een bezoekje aan New York kan ik je met een gerust hart zeggen dat dit soort dingen populairder zijn daarzo, net als lasergamen. Dat word daar ook veel meer gedaan. Succes met het vinden in ieder geval. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.