Bassieboy35 Geplaatst: 25 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2011 (bewerkt) Als je de mod download komt er heelvaak een winrar bestandje. Dan staat er een kolom met bestandnaam. Dan zoek je daar .wfd bestand en .wft bestand tussen Die staan er helaas niet in maar er is wel een ander mapje waar de routes inzitten maar die heb ik compleet in een mapje (zoals in de download) in de gta4 map gezet. Ik heb nog wat dingen geprobeerd maar ik kom er echt niet uit kan iemand me helpen? Bewerkt: 28 maart 2011 door bassieboy35 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 29 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2011 Ik weet dat dit duppelposten is maar anders zou er nooit meer gereageerd worden en kan ik ook niet meer verder. Iemand enig idee? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 Je hebt die bestanden nodig. Anders kun je de mod niet installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.