kees1991 Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 Ik heb geen idee op welke plaats in het forum ik deze vraag anders zou moeten vragen dus ik doe het lekker hier Ik heb lang geleden een inpressie gemaakt van een apartament, maar nu wil ik het .max bestand weer opepenen om hem met v-ray te renderen. enkel kan ik het bestand niet meer openen. Dit is het bestand.. http://rapidshare.com/files/453830260/apartament62.max kan iemand anders hem mischien wel openen? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 Doe is rechtermuisknop en dan Openen als. Als je dat heb gedaan zoek dan het programma open (Moet .exe bestand zijn!) en kijk is of dit werkt. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 Heb het net geprobeerd, lukte niet. File open failed ofzo iets. misschien is het bestand beschadigd. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 Kan, Installeer eventueel het programma waar je .max mee opent even opnieuw. Anders is inderdaad het bestand beschadigd. Reageren
Blastov Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 Ik kan hem inderdaad ook niet openen, raar, zelf nog nooit last van gehad. Mergen lukt bij mij iig ook niet, je kunt het even zelf proberen Anders kijk even in de 3ds max backup map, te vinden in: C:\Users\<naam>\Documents\3dsMax\autoback. @boerTijger, Doe is rechtermuisknop en dan Openen als. Als je dat heb gedaan zoek dan het programma open (Moet .exe bestand zijn!) en kijk is of dit werkt. Enkel 3Ds Max kan .max bestanden openen, dat heeft dus weinig zin want hij wordt al standaard daarmee geopend. Kan, Installeer eventueel het programma waar je .max mee opent even opnieuw. Anders is inderdaad het bestand beschadigd. Zowel bij lennart als bij mij doet die het ook niet, reinstallen zal weinig zin hebben. Reageren
Puma Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 Ik heb ook geen idee waar je dit had moeten posten, er is niet echt een duidelijk subforum voor: ik laat het dus maar staan . Heb zelf weinig verstand van 3ds Max en kan je dus ook niet helpen met het oplossen van je probleem. Succes ermee, in ieder geval ! Reageren
kees1991 Geplaatst: 24 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 (bewerkt) Ik heb ook geen idee waar je dit had moeten posten, er is niet echt een duidelijk subforum voor: ik laat het dus maar staan . Heb zelf weinig verstand van 3ds Max en kan je dus ook niet helpen met het oplossen van je probleem. Succes ermee, in ieder geval ! amen @ lennart en Blastov.. Bedankt voor het proberen, en inderdaad erg raar dat het niet werkt. Ook best vervelend wand ik had dit model graag even opnieuw in V-ray willen renderen. Ow ja en bij in mergen... geeft die geen error, dee die dat bij jou ook niet blastov? Ik ga eens even max 2009 opzoeken, daar is die volgens mij oorspronkelijk in gemaakt misschien dat dat meer succes heeft ookal zou ik dat wel raar vinden. Bewerkt: 24 maart 2011 door kees1991 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.