pye97 Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 Ik heb een roadmap mod gevonden voor San Andreas, maar ik zou op een of andere manier graag de straatnamen veranderen. Kan ik het/de bestand(en) met een tooltje editen? Reageren
Basssss Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 Dan zou je in principe zelf met Photoshop of Paint aan de gang moeten gaan om de *.txd's van het spel aan te passen. Dit kan simpel door een van de 144 *.txd-bestanden uit gta3.img te halen en deze om te zetten naar een ander bestandstype zoals *.bmp of *.png. Daarna zet je ze weer om naar *.txd-bestanden en zet je ze terug in gta3.img. Het moeilijkste deel is alleen dat het veranderen van die namen er best lelijk uit kan zien, omdat er rare vlakken achter de naam komen als je een kortere naam kiest. Naast dit alles moet je wel een hele berg tijd hebben wil je alle straatnamen veranderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.