eric95 Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 Hallo, Ik heb een vraagje ik heb windows 7 op m'n pc staan. En nu wil ik een mod installeren maar waar moet je die dan uitpakken?? Moet je niet toevallig een apparte map ergens aanmaken waar je de mod in moet zetten!? Met Vriendelijke Groeten Eric95 Reageren
Davedavy Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 Hetzelfde als met andere windows hoor , of bedoel je dat niet? Reageren
eric95 Geplaatst: 23 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 Hetzelfde als met andere windows hoor , of bedoel je dat niet? Mn vraag was eigenlijk zo bedoeld hoe ik hem kan instaleren moet je daar dan misschien een nieuwe map voor aanmaken met de naam mod ofzo?? Groetjes Reageren
kleineb Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Hetzelfde als met andere windows hoor , of bedoel je dat niet? Mn vraag was eigenlijk zo bedoeld hoe ik hem kan instaleren moet je daar dan misschien een nieuwe map voor aanmaken met de naam mod ofzo?? Groetjes precies hetzelfde als bij windows xp. alleen je moet je mod programma zoals ik sami gebruik als administrator opstarten (rechtermuisknop als administrator openen) Reageren
Puma Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Je kunt normale voertuig-mods het makkelijkste installeren met SAMI. Klik hier om SAMI te downloaden. Vervolgens kun je in dit topic lezen hoe je een voertuig moet installeren met SAMI. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.