Jump to content

Welke fastfoodketen in GTA IV is beste?


Mooner_37

  

2 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke fastfoodketen

    • Cluckin' Bell
      2
    • Burger Shot
      0


Recommended Posts

Hallo iedereen, graag zou ik willen weten van jullie de GTA IV'ers ondereen welke fastfoodketen je de leukste vindt en waarom.

Als start zal ik beginnen :). Ik zou voor Cluck'in Bell gaan, omdat het groter is, de inrichting leuker is, ook verwijzend naar de buitenkant van de keten in 'Star Junction, Algonquin'.

Je kan er ook gewoon de toiletten en ook meisjestoiletten op hehe :D. Maar vooral het smijten met dingen die daar op het dienblad naast de kassa staan is fun :)

Graag zou ik jullie antwoord weten.

Groetjes van Emanuel Demuynck

post-99347-1300874753,65.jpg

post-99347-1300874759,62.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga ook voor Cluck'in Bell.

De inrichting ziet er inderdaad beter uit dan die van de Burger Shot. Ook vind ik het personeel, met die mooie kippen hoedjes erg leuk. Vooral als je een kogel door hun kippen kop schiet.. :puh:

En dan heb je de Cluck'in Bell Song nog niet gehoord :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga ook voor Cluck'in Bell.

De inrichting ziet er inderdaad beter uit dan die van de Burger Shot. Ook vind ik het personeel, met die mooie kippen hoedjes erg leuk. Vooral als je een kogel door hun kippen kop schiet.. :puh:

En dan heb je de Cluck'in Bell Song nog niet gehoord :7

Haha mooi filmpje, mijn complimenten :). Ja die kippen zijn wel geinig en kogeltje door koppie van kippie heen is ook fun. heb je dan een kip of een mens door de kop geschoten? XD

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...