Jump to content

Uitgaansleven GTA IV en episodes from Liberty City


Mooner_37

  

3 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat doe je graag als je uitgaat in GTA IV?

    • Darts
      0
    • Bowling
      1
    • Pool
      0
    • Air Hockey
      0
    • Bars
      1
    • Cabaret Club
      2
    • Gentlemen's Club
      2
    • Comedy Club
      0


Recommended Posts

Hallo iedereen, weer een peiling voor de GTA IV'ers onder ons :).

Graag zou ik willen weten waar je graag uitgaat in GTA IV en de episodes from Liberty City. Persoonlijk zou ik gaan voor Gentlemen's club vanwege de meisjes, de Cabaret Club vanwege de leuke sfeer en het bowling vanwege het leuke gekke volk daar en de fun.

Graag zou ik weten wat jullie nou het leukste vinden als je even niet een missie doet en op GTA IV of Episodes from Liberty City speelt.

Groetjes van Emanuel Demuynck

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe zelf niet heel veel activiteiten in IV. Maar als ik zou moeten kiezen dan ga ik voor de dans club in TBoGT. De sfeer die daar hangt is gewoon gewelig. Het geeft een beetje een Vice City gevoel, en dat is natuurlijk altijd goed :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe zelf niet heel veel activiteiten in IV. Maar als ik zou moeten kiezen dan ga ik voor de dans club in TBoGT. De sfeer die daar hangt is gewoon gewelig. Het geeft een beetje een Vice City gevoel, en dat is natuurlijk altijd goed :puh:

Kan ik je goed in volgen, zelf heb ik TBoGT nog niet gespeeld omdat ik nog actief in GTA IV (storyline 20% completed) zit. Maar ik ga er zeker eens kijken. Ik vermoed dat je favoriete GTA Vice city is?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...