gangster1 Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 hey, Ik ben al hele tijd bezig met modding van gtaiv, tot mijn woede lukt echter bijna niets. het modden van auto's lukt regelmatig wel eens. Dus heb ik nu een car pack gedownload. Maar het allerbelangrijkste ik wil dus die simple native trainer voor mijn gta(1.0.7.0), ik heb dus xliveless voor mijn versie gedownload dan de trainer v60 zelfs v62 en geen van beiden wilt lukken. Ik download ze steek ze in mijn gta folder (als administrator -> heb W7) en gebruik dan dan launchgtaIV(ook als administrator) en heb 2 problemen dan probleem 1 : het zwarte kadertje verschijnt en 2 seconden later staat er gtaiv werkt niet meer en moet worden afgesloten. probleem2: het zwarte kadertje komt niet eens te voorschijn .... Heb al 30 filmpjes geraadpleegt verschillende forums maar daar antwoorden ze niet ..... dus als iemand zou kunnen uitleggen stap voor stap wat ik verkeerdf zou doen of uitleggen hoe het moet zou leuk zijn. Alvast bedankt ... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Heb je het al eens met een gewone Asi loader geprobeerd? Kan je eventueel eens een screen maken van je GTA IV map, dan kunnen we zien of er iets ontbreekt. Reageren
Scandax Geplaatst: 17 mei 2011 Rapport Geplaatst: 17 mei 2011 Ik heb hetzelfde probleem maar dan voor EFLC (http://www.gtaforum.nl/topic/119499-gta-eflc-simple-native-trainer/. Volgens mij wist niemand er echt een antwoord op want heb op verschillende forums hier een topic over gemaakt. Ik doe precies hetzelfde als jij doet, maar het wilt niet werken. Heb GTA al een paar keer opnieuw geïnstalleerd, maar wilt nog steeds niet werken. Hieronder een paar vraagjes aan je: Heb je de trainer vroeger wel kunnen gebruiken? Had je GFW - Live al geïnstalleerd voordat je GTA installeerde? Wil je persé de Simple Native Trainer gebruiken of vind je een trainer met 12 opties ook goed? ** ** Ik denk dat het aan de extensie van de trainer ligt dat de trainer niet werkt, als je een "normale" trainer gebruikt die je moet opstarten voordat je GTA op start, dan werkt de trainer wel. Benieuwd of iemand kan helpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.