Jump to content

welke internetbrowser is de beste?


Mooner_37

  

30 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke is beste internetbrowser

    • Internet explorer
      5
    • Mozilla firefox
      13
    • Google Chrome
      12
    • Safari
      1
    • Opera
      0


Recommended Posts

Graag zou ik willen weten welke internetbrowser jullie het beste vinden en waarom?

Zelf vind ik Google Chrome goed vanwege snel geladen, vroeger gebruikte ik Internet explorer maar werd traag en verving ik door Firefox welke leuke add-ons had maar foutmeldingen op kreeg en zo overstapte op Google Chrome. Safari vond ik ook nogal traag en Opera heb ik niet geprobeerd maar uit de voorgaande topics las ik dat Opera wel goed was?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    4

  • Grand Theft Auto TOM

    3

  • Teh_Ninja

    3

  • Davedavy

    2

Graag zou ik willen weten welke internetbrowser jullie het beste vinden en waarom?

Zelf vind ik Google Chrome goed vanwege snel geladen, vroeger gebruikte ik Internet explorer maar werd traag en verving ik door Firefox welke leuke add-ons had maar foutmeldingen op kreeg en zo overstapte op Google Chrome. Safari vond ik ook nogal traag en Opera heb ik niet geprobeerd maar uit de voorgaande topics las ik dat Opera wel goed was?

Ongeveer dezelfde reden waarom ik van Firefox naar Google Chrome ging.

Firefox werkte goed, maar gaf toch geregeld wel eens van die vervelende meldingen. Soms crashte Firefox zonder reden, af en toe kreeg ik op een random moment zo'n "De verbinding werd geherinitialiseerd"-melding enz.

Firefox heeft meer functies dan Google Chrome, maar ik gebruikte daar amper eentje van, dus dat mis ik eigenlijk niet. Ook start Google Chrome nog iets sneller op dan Firefox, dus genoeg redenen om naar Google Chrome te gaan.

Ik heb jaren Firefox gebruikt, maar ik werd het gewoon beu.

Internet Explorer heb ik vast heeel lang geleden ook gebruikt, daar herinner ik me niet veel meer van. Iig is de reden van IE dat ie traag gaat, hij draait wel redelijk stabiel (uit wat ik heb geprobeerd) maar hij gaat veel te traag, en vervormde webpagina's soms.

Opera en Safari ook ooit gebruikt, maar die browsers niet echt uitgebreid.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alle webbrowsers uit de poll, maar het liefst gebruik ik Safari, want die is bij mij het snelst. Een tijdje terug had ik Opera geprobeerd, om te kijken of die inderdaad snel is, zoals wordt gezegd; nee dus. Sterker nog, mijn internet wordt er alleen maar slomer van. Dus ik gebruik liever Safari. Dat is voor mij de beste, snelste en meest geavanceerde browser.

Tevens gebruik ik voor school Internet Explorer, maar dat is alleen voor Duits. Daar horen namelijk internet-opdrachten bij, waarvan de 'software' alleen maar werkt op die browser. Internet Explorer is voor mij de meeste slechte browser. Dit heeft onder andere te maken met dat hij heel langzaam opstart. Het duurt namelijk zo'n 1 minuut en 30 seconden voor hij volledig is opgestart, terwijl Safari binnen 8 seconden volledig is opgestart.

Mozilla FireFox en Google Chrome gebruik ik heel af en toe. Even een lijstje van de browsers die ik goed vind (van boven naar onder is van goed naar slecht)

1. Apple Safari

2. Mozilla FireFox

3. Google Chrome

4. Opera

5. Windows Internet Explorer

En zo blijft het ook. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo is Safari nou weer het meest geavanceerd? :7

Overigens overdrijf je wel gigantisch met je opstart snelheid van IE. Het duurt lang, maar zó lang ook weer niet hoor.

Zelf gebruik ik Firefox. Hij is snel genoeg en doet wat ik wil, zie niet in waarom ik een andere nodig zou hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo is Safari nou weer het meest geavanceerd? :7

Overigens overdrijf je wel gigantisch met je opstart snelheid van IE. Het duurt lang, maar zó lang ook weer niet hoor.

als je een niet super snelle pc hebt, duur het erg lang.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alle webbrowsers uit de poll, maar het liefst gebruik ik Safari, want die is bij mij het snelst. Een tijdje terug had ik Opera geprobeerd, om te kijken of die inderdaad snel is, zoals wordt gezegd; nee dus. Sterker nog, mijn internet wordt er alleen maar slomer van. Dus ik gebruik liever Safari. Dat is voor mij de beste, snelste en meest geavanceerde browser.

Tevens gebruik ik voor school Internet Explorer, maar dat is alleen voor Duits. Daar horen namelijk internet-opdrachten bij, waarvan de 'software' alleen maar werkt op die browser. Internet Explorer is voor mij de meeste slechte browser. Dit heeft onder andere te maken met dat hij heel langzaam opstart. Het duurt namelijk zo'n 1 minuut en 30 seconden voor hij volledig is opgestart, terwijl Safari binnen 8 seconden volledig is opgestart.

Mozilla FireFox en Google Chrome gebruik ik heel af en toe. Even een lijstje van de browsers die ik goed vind (van boven naar onder is van goed naar slecht)

1. Apple Safari

2. Mozilla FireFox

3. Google Chrome

4. Opera

5. Windows Internet Explorer

En zo blijft het ook. :puh:

Macintosh? Daar vind ik Safari persoonlijk ook het fijnste werken.

Verder over het algemeen gebruik ik nooit IE (gebruik wel nog maar zelden windows).

Op Ubuntu en Mac is dit mijn top 4:

1. Safari (enkel Mac)

2. Firefox

3. Google chrome / chromium

4. Opera

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo is Safari nou weer het meest geavanceerd? :7

Overigens overdrijf je wel gigantisch met je opstart snelheid van IE. Het duurt lang, maar zó lang ook weer niet hoor.

Zelf gebruik ik Firefox. Hij is snel genoeg en doet wat ik wil, zie niet in waarom ik een andere nodig zou hebben.

Ik heb het zelf even nagetelt hoe snel het opstarten duurde. Het ligt vast wel aan mijn CPU, maar dan zou het opstarten van Safari ook zo lang duren...

Ik heb alle webbrowsers uit de poll, maar het liefst gebruik ik Safari, want die is bij mij het snelst. Een tijdje terug had ik Opera geprobeerd, om te kijken of die inderdaad snel is, zoals wordt gezegd; nee dus. Sterker nog, mijn internet wordt er alleen maar slomer van. Dus ik gebruik liever Safari. Dat is voor mij de beste, snelste en meest geavanceerde browser.

Tevens gebruik ik voor school Internet Explorer, maar dat is alleen voor Duits. Daar horen namelijk internet-opdrachten bij, waarvan de 'software' alleen maar werkt op die browser. Internet Explorer is voor mij de meeste slechte browser. Dit heeft onder andere te maken met dat hij heel langzaam opstart. Het duurt namelijk zo'n 1 minuut en 30 seconden voor hij volledig is opgestart, terwijl Safari binnen 8 seconden volledig is opgestart.

Mozilla FireFox en Google Chrome gebruik ik heel af en toe. Even een lijstje van de browsers die ik goed vind (van boven naar onder is van goed naar slecht)

1. Apple Safari

2. Mozilla FireFox

3. Google Chrome

4. Opera

5. Windows Internet Explorer

En zo blijft het ook. :puh:

Macintosh? Daar vind ik Safari persoonlijk ook het fijnste werken.

Verder over het algemeen gebruik ik nooit IE (gebruik wel nog maar zelden windows).

Op Ubuntu en Mac is dit mijn top 4:

1. Safari (enkel Mac)

2. Firefox

3. Google chrome / chromium

4. Opera

Ik heb gewoon een simpel Winows Vista notebook.

Safari is stront. Bugged als een gek(artifacts) en nieuwe tabbladen openen gaat best traag. Doe mij FF maar.

Raar, bij mij openen de tabbladen echt heel snel. :7 En van bugs merk ik niks. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag van iedereen die IE vindt zuigen waarom die het zo vindt zuigen. Alleen IE7 was bekakt, maar IE6 en IE8 werken beide prima, IE9 werkt ook prima. Volgens mij roepen jullie maar wat, dat sloomheid valt best mee als je normaal surft (als je het verschil tussen FF4 en FF3 kunt merken ben je een robot die rechtstreeks is aangesloten op de computer).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...