eric95 Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 Hallo, Ik heb een vraag!? hoe installeer ik mods op mn pc voor GTA SA Groetjes Eric95 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 Hallo, Ik heb een vraag!? hoe installeer ik mods op mn pc voor GTA SA Groetjes Eric95 Welke mod? een auto, kan ik je niet helpen, andere mods, kan ik je wel helpen. Reageren
eric95 Geplaatst: 24 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 Hallo, Ik heb een vraag!? hoe installeer ik mods op mn pc voor GTA SA Groetjes Eric95 Welke mod? een auto, kan ik je niet helpen, andere mods, kan ik je wel helpen. Nee geen auto mods de Save Mods! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Hallo, Ik heb een vraag!? hoe installeer ik mods op mn pc voor GTA SA Groetjes Eric95 Welke mod? een auto, kan ik je niet helpen, andere mods, kan ik je wel helpen. Nee geen auto mods de Save Mods! Ga naar: Documenten>San Andreas Userfiles Daar moet je hem in zetten. Het getal wat in de save staat, staat voor het slot. Deze kun je veranderen. Reageren
eric95 Geplaatst: 28 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 Hallo, Ik heb een vraag!? hoe installeer ik mods op mn pc voor GTA SA Groetjes Eric95 Welke mod? een auto, kan ik je niet helpen, andere mods, kan ik je wel helpen. Nee geen auto mods de Save Mods! Ga naar: Documenten>San Andreas Userfiles Daar moet je hem in zetten. Het getal wat in de save staat, staat voor het slot. Deze kun je veranderen. Oke dus ik begrijp je moet hem downloaden en dan in de map GTA San Andreas userfiles opslaan en dan moet je hem installeren met die mod installer Groetjes Eric95 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Als je nog meer hulp nodig hebt, vraag je het maar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.