Jump to content

GTAIV.exe has stopped working


maurits d.k.

Recommended Posts

Hallo,

Ik zit al een tijdje met dit probleem en heb geprobeert om het op te lossen maar het is me helaas niet gelukt dus hoop ik dat jullie nog enige suggesties hebben.

Het probleem is als volgt, soms wanneer ik GTAIV opstart krijg ik "GTAIV.exe has stopped working" of wanneer ik aan het spelen ben dat hij compleet vast loopt en daarna die foutmelding geeft.

Ik heb de nieuwste versie van GTA (1.0.7.0) en nog steeds crashed die.

Mijn pc specs:

Processor:

AMD Phenom II X4 955 Processor (4 CPUs), ~3.2GHz (overgeklockt naar 3.6 GHz)

Memory:

4096MB RAM

Hard Drive:

500 GB

Video Card:

Sapphire HD4870 1GB

Motherboard:

Asus M4A78

Operating System:

Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_gdr.101026-1503)

Wie kan me helpen? Alvast super bedankt! _O_

Ps. ik heb het over een clean version van GTA IV (met mods doet hij precies het zelfde)

Bewerkt: door maurits d.k.
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou aan je videokaart of aan een corrupte savegame liggen, het zou ook aan geinstaleerde mods kunnen liggen. In jou geval ligt het niet aan je videokaart, die is zo te zien perfect.

Je zegt dat het probleem zo wel met als zonder mods is, wat ik denk is dat het komt omdat je ooit een mod hebt geinstaleerd en die niet volledig of niet op de juiste manier hebt verwijdert. Ik adviseer je om CCcleaner door je geinstaleerde GTA IV game heen te halen om het probleem proberen op te lossen, hier kun je CCcleaner downloaden. http://www.filehippo.com/download_ccleaner/ Het is een simpel programma, eigelijk spreekt het voor zich als je het uit hebt gepakt met winrar. Er zit sowieso een readme bij, lees die even als je er niet uit komt. Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Probleem gedeeltelijk opgelost =) ik kan hem nu spelen no-stop zonder mods, alleen met mods gaat hij weer raar doen en kan ik hem niet opstarten :S

Ps. ik had een currupt savegame installer in me gta vandaar dat hij het eerst niet deed (zie begin topic).

Bewerkt: door maurits d.k.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...