nickerr Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 kun je ook voetballlen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Nee. Alleen maar Basketballen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Nee.Alleen maar Basketballen. Je kunt ook poolen in de bar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 En triatlons :rolleyes: Dit is: -lopen -fietsen -en zwemmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benky Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Ik had ook een vraagje over dat basketballen, ik hoorde dat je tussen je benen door kon spelen. Ik speel op xbox kan alleen maar gooien en over me armen rolllen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Ik had ook een vraagje over dat basketballen, ik hoorde dat je tussen je benen door kon spelen. Ik speel op xbox kan alleen maar gooien en over me armen rolllen Volgens mij doet hij dat gewoon vanzelf wel een keer. Er is dacht ik geen speciale knop voor. Ik weet het niet zeker hoor. Bewerkt: 4 juli 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Euh, hoe kan je basketballen ook al weer (zoekfunctie heb ik gebruikt)? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Euh, hoe kan je basketballen ook al weer (zoekfunctie heb ik gebruikt)? :huh: Naar zo´n basketbal veld toegaan. Bijvoorbeeld langs sweet zijn huis. en dan naar die bal toelopen. en dan een knopje indrukken(licht eraan waar je op speelt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Ik speel op de pc, maar bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Er is ook een Basketbalveld in de Gymzaal van Madd Dogg's Crib! Je moet op "Enter" drukken om het basketballen te starten. (bij mij dan) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.