norik Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 (bewerkt) hey als je in het begin van het spel met een mod ofzo in de 2e eiland gaat en dan in fort baxter waarom schieten de soldaten dan op je wat heb je dan misdaan Bewerkt: 24 maart 2011 door norik Reageren
vice Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 (bewerkt) Volgens mij omdat je, als gewone burger, daar niets te zoeken hebt. Je kunt er volgens mij trouwens nooit in, tenzij je politiekledij aandoet, die je in het politiekantoor kan vinden. Maar volgens mij vind je dat nog niet van bij het begin van het spel. EDIT: Na de missie Copland kan je het Cop Outfit vinden in het politiekantoor (in de douches. Als je binnen gaat krijg je wel 2 sterren wanted level, maar ga snel naar de douches, en ze laten je gerust. Ook in het leger. Bewerkt: 24 maart 2011 door vice Reageren
Caltson Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 Het is algemeen aangenomen dat Fort Baxter privaat domein is en enkel toegangkelijk voor overheid services zoals het leger, het politiecorps etc. Het is niet de bedoeling dat gewone burgers zoals jij daar thuis horen. Reageren
_niickk Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 Het leger valt je ook aan zodra je te dicht bij hen in de buurt komt, laat staan als je hun basis betreedt in je dagelijkse kloffie. Maar inderdaad zodra je een politie uniform aantrekt (Of in een politie auto het terrein op rijd) laten ze je met rust. Er valt vrij weinig te beleven, dus bespaar je de moeite. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.