flashingst Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 hey, ik heb gta 4 op mijn nieuwe gamepc geintalleerd (ja legaal, en ja meerdere malen). Alleen nu heb ik dat sommige stukken van de stad niet laden. bijvoorbeeld wegen waar auto's overheen rijden zie ik niet of gebouwen die ik niet zie en de weg ziet er raar uit... Hoe kan ik dit fixen?? heb patch 1.7.0 al. dit gebeurt ook op de laagste settings!! specs; Intel core i7 gtx 460 geforce 6gb ram 1tb hdd Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 Als je je computer een lange tijd aan hebt staan, en deze wellicht ook nogal blaast. Dan kun je het beste je computer even een uurtje af laten koelen en daarna weer verder gaan met GTA IV, nu zullen de delen van de stad weer moeten laden. Ik heb het zo wel met mijn PC als PS3 versie van GTA IV, dat als ik er te lang op speel dat delen van de stad dan niet lekker meer laden. Veel speel plezier verder. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 maart 2011 Rapport Geplaatst: 25 maart 2011 Heb je toevallig ook mods dat had ik namelijk ook toen ik een car pack had gedownload. Reageren
flashingst Geplaatst: 25 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2011 @Sjaakswabber : nee want ik heb het ook als ik m net aanzet... @bassieboy35 : nee heb geen enkele mod geinstalleerd! andere oplossingen? Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 25 maart 2011 Rapport Geplaatst: 25 maart 2011 Misschien even opnieuw installeren? Iets beters kan ik even niet bedenken., MVG Toni Reageren
flashingst Geplaatst: 25 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2011 Lees me 1e bericht: meerdere malen geinstalleerd! Reageren
Hayte Geplaatst: 25 maart 2011 Rapport Geplaatst: 25 maart 2011 Heb je zo'n soort gelijk probleem ook bij andere spellen? Vertoont dit probleem zich altijd al voor? Download ook even de nieuwste drivers voor je grafische kaart even, die van jou zijn te vinden op de nvidia site. Reageren
flashingst Geplaatst: 25 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2011 Alleen bij GTA 4 heb ik dit.. Wel raar want op mijn oude laptop met 8400gt doet ie t wel goed??? Reageren
flashingst Geplaatst: 25 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2011 Nog oplossingen? het is echt gruwelijk iritant! Reageren
Hayte Geplaatst: 25 maart 2011 Rapport Geplaatst: 25 maart 2011 Heb je zo'n soort gelijk probleem ook bij andere spellen? Vertoont dit probleem zich altijd al voor? Download ook even de nieuwste drivers voor je grafische kaart even, die van jou zijn te vinden op de nvidia site. Reageren
flashingst Geplaatst: 25 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2011 Zie mijn eerdere berichten: Alleen bij GTA 4 heb ik dit.. Nieuwste drivers heb ik ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.