Jump to content

GTA IV, delen stad laden niet?


flashingst

Recommended Posts

hey,

ik heb gta 4 op mijn nieuwe gamepc geintalleerd (ja legaal, en ja meerdere malen). Alleen nu heb ik dat sommige stukken van de stad niet laden. bijvoorbeeld wegen waar auto's overheen rijden zie ik niet of gebouwen die ik niet zie en de weg ziet er raar uit... Hoe kan ik dit fixen?? heb patch 1.7.0 al. dit gebeurt ook op de laagste settings!!

specs;

Intel core i7

gtx 460 geforce

6gb ram

1tb hdd

Link to comment
Delen op andere websites

Als je je computer een lange tijd aan hebt staan, en deze wellicht ook nogal blaast. Dan kun je het beste je computer even een uurtje af laten koelen en daarna weer verder gaan met GTA IV, nu zullen de delen van de stad weer moeten laden. Ik heb het zo wel met mijn PC als PS3 versie van GTA IV, dat als ik er te lang op speel dat delen van de stad dan niet lekker meer laden. Veel speel plezier verder.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je zo'n soort gelijk probleem ook bij andere spellen? Vertoont dit probleem zich altijd al voor?

Download ook even de nieuwste drivers voor je grafische kaart even, die van jou zijn te vinden op de nvidia site.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je zo'n soort gelijk probleem ook bij andere spellen? Vertoont dit probleem zich altijd al voor?

Download ook even de nieuwste drivers voor je grafische kaart even, die van jou zijn te vinden op de nvidia site.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...