Jump to content

Stuurwielen compatibel met GTA IV + EFLC?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hola,

Ik wil van de week graag een stuurwiel kopen voor de PlayStation 3, en ik heb er al 2 op het oog: PS3/PC Ferrari GT Experience en THRUSTMASTER FERRARI F430 FORCE FEEDBACK WHEEL (PC, PS3).

Mijn vraag is of beide sturen werken met Grand Theft Auto IV + Episodes From Liberty City. Het lijkt mij namelijk fijn om met een heus stuur door de stad te rijden, in plaats van met de huidige SIXAXIS controller.

Uiteraard kies ik uiteindelijk één van de 2 stuurwielen, dus heb ik nog een vraag: welke van de 2 is de beste?

Hulp zou gewaardeerd zijn. :)

Geplaatst:

Nou, van dat eerste stuurtje vond ik wel een video op YouTube, waar GTA IV mee op de PlayStation 3 werd gespeeld. Ik weet sowieso dat ze compatibel zijn met GTA IV, maar ik streef naar reacties van mensen die zo'n stuurtje gebruiken. :puh:

Want jij spreekt volgens mij niet uit ervaring, right? :puh:

Geplaatst:

Mijn vraag is of beide sturen werken met Grand Theft Auto IV + Episodes From Liberty City.

Ik weet sowieso dat ze compatibel zijn met GTA IV

Gefeliciteerd, je beantwoord je eigen vraag. :7

Ik zou zelf gewoon voor de 1e gaan. Volgens mij verschillen ze qua specificaties niet zo veel, maar kost de 2e wel meer als het dubbele.

Zeker als je het alleen voor GTA wilt gaan gebruiken en niet voor een "echte" racegame, voldoet een goedkoper stuurtje volgens mij prima.

Geplaatst:

Lame. :7

In ieder geval nog een handig antwoord. :7 Ik ga wel voor die eerste inderdaad. Sowieso zat ik zojuist wat verder op de pagina te kijken van dat dure stuur, en het bleek dat die maar met 3 games compatibel is... :7

Geplaatst:

Nou, ik dacht eerst gelezen te hebben dat de G25 niet met GTA IV werkte op de PS3, vandaar.

Heb gister dat Thrustmaster stuurtje in mijn handen gehad, en moet zeggen dat ie wel heel erg fijn aanvoelde.

Helaas er niet mee gespeeld, maarja, ander stuurtje heb ik nog nooit in mijn handen gehad.

Geplaatst:

Nou, ik dacht eerst gelezen te hebben dat de G25 niet met GTA IV werkte op de PS3, vandaar.

Heb gister dat Thrustmaster stuurtje in mijn handen gehad, en moet zeggen dat ie wel heel erg fijn aanvoelde.

Helaas er niet mee gespeeld, maarja, ander stuurtje heb ik nog nooit in mijn handen gehad.

Maar dat is dus dat dure stuurtje. :puh: Daarvan wist ik inderdaad al dat die niet compatibel is met GTA IV. Zo blijkt uit informatie van de Consoleshop; hij werkt maar met 3 games (had ik al vermeld in mijn vorige post).

Geplaatst:

Maar dat is dus dat dure stuurtje. :puh: Daarvan wist ik inderdaad al dat die niet compatibel is met GTA IV. Zo blijkt uit informatie van de Consoleshop; hij werkt maar met 3 games (had ik al vermeld in mijn vorige post).

G25 is niet dat Thrustmaster stuurtje, G25 is van Logitech.

Geplaatst:

Ik heb ook een Logitech G25 en ik vraag me dus af of het ook compatibel is met GTA4, weet iemand hier iets meer van?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...