patrickvb Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ik heb dus een nieuw moederbord en alles gekocht (pc is nu sneller als sloomste alienware ) En dan weigert sa NOG! Met 3dmarks2003 haal ik bijn a 8000 punten en battlefield2 werkt vlekkeloos. Ik heb ook last van puntjes in de weg :S Zelfgs op low gaat het traag! kheb: Pentium 4 2.6 ghertz 533 hertz 1 gig ddram geheugen 400 hertz Geforce 6600 GT 4 gig pagefile op beide schijven 350 watt koeling. Mischien is gta:sa reip voor een patch? Maar zo niet wat moet ik dan doe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Krijg je ook een foutmelding. Is je san andreas legaal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickvb Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Geen foutmelding en ja Natuurlijk is ie legaal Ik heb nu wel handig progje Ga ff proberen nu. Star wars battlefront ging al TE snel edit: Blech gaat TE snel maar toch schokkerig SA is rijp voor een patch zeg ik maar Ik heb een performance leech ondekt! Dat zwarte voor je is het "ONEINDIGE" dat oneindige is het zwaarste object wat er in een spel KAN zitten. Zewlfs als je hem niet ziet is ie er. Ik zou zeggen: rock* los dit ff op edit Low draait beter Maar ook niet al te soepel. Die schaduwen zijn TE zwaar voor de engine. Komt door de performance leech Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ik zou niet weten hoe het komt, je computer blijkt sneller te zijn dan die van mij en mijnes werkt perfect :blink: . PS. het is sneller 'dan' niet sneller als (overtreffende trap) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickvb Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ach mijn pc is gwoon bagger Kga wel sparen voor alienware!! Nog slecht 30 jaar te gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafen Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 doe eens een progamma tegen spyware of tegen virussen ik heb ook al eens gehad en ik heb iets gedaan tegen spyware en hij gaaat weer goed dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
n1i9e8l6s Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Doe dit ook eens ga naar start , bureau-accessoires, systeemwerkset , schijfopruiming. Scan zeker eens op virussen spyware. Download de Counterspy trial : http://www.sunbelt-software.com update hem en laat hem eens scannen. Doe ook eens een virusscan. je hebt toch een antivirus op je pc ? Doe eens een onlinescan : http://housecall.trendmicro.com Zoniet download antivir : http://www.free-av.com en laat hem scannen. Lijkt mij inderdaad een spyware probleem. Er draaien toch niet teveel achtergrond processen terwijl je aan het spelen bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.