sony54 Geplaatst: 25 maart 2011 Rapport Geplaatst: 25 maart 2011 Ik heb GTA4 origineel. Het spel heeft altijd keurig gewerkt. Nu wilde mijn zoontje een savegame installeren. Dit lukt niet waar het resultaat is dat het spel niet meer merkt. Na vele malen herinstalleren krijgen we elke keer weer de volgende melding. De licentiedatum kan niet geschreven worden Neem contact op met Customer Support voor meer details Reageren
Hayte Geplaatst: 25 maart 2011 Rapport Geplaatst: 25 maart 2011 Deïnstalleer het spel, voer CCleaner uit en laat die je register verschonen, installeer het spel opnieuw. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 maart 2011 Rapport Geplaatst: 25 maart 2011 er bestond hier al een topic over http://www.gtaforum.nl/topic/97426-gta-iv-licentie-datum/ maar daar was nog geen duidelijk antwoord opgegeven het lijkt mij dat je gewoon contact moet opnemen ik las dat je misschien de bestanden moet vervangen voor de orginele en probeer dan hem te reparen bij het opnieuw installeren. ik hoop dat dit werkt. Reageren
saskiarobin Geplaatst: 8 mei 2012 Rapport Geplaatst: 8 mei 2012 Ik heb GTA4 origineel. Het spel heeft altijd keurig gewerkt. Nu wilde mijn zoontje een savegame installeren. Dit lukt niet waar het resultaat is dat het spel niet meer merkt. Na vele malen herinstalleren krijgen we elke keer weer de volgende melding. De licentiedatum kan niet geschreven worden Neem contact op met Customer Support voor meer details Ik heb dit probleem ook. Wat heb je uiteindelijk gedaan? Ik hoop dat je een makkelijk antwoord hebt, want ik ben niet zo handig met dit soort dingen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.