K1pc0rn Geplaatst: 25 maart 2011 Rapport Geplaatst: 25 maart 2011 als ik een video opsla dan krijg ik een raar bestand erbij. .avi.slf (Avi file) .veg.bak (Sony Vegas) is dat een virus ofzo? Reageren
RoL0 Geplaatst: 25 maart 2011 Rapport Geplaatst: 25 maart 2011 Nee, zijn gewoon bestanden waarin Vegas informatie over het filmpje opslaat. Als je er niet meer mee aan het bewerken gaat kun je ze gewoon verwijderen. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 25 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2011 en nog een vraag: als ik een bestand van 6 seconden uploud wordt het wel 1.65GB!? hoe kan dat? wat zijn goede render settings? Reageren
RoL0 Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Geplaatst: 2 april 2011 Oh sorry, had even een tijdje niet gekeken en blijkbaar ben ik de enige die hier op wil reageren :S Ik denk dat je uncompressed AVI gebruikt.. en dat is inderdaad behoorlijk groot. Ik gebruikt vaak Quicktime met Photo JPG codec, of soms zelfs een Windows Media formaat (weet zo niet precies welke, maar klein, 1080p en ziet er toch goed uit!). Ik bewerk eigenlijk alleen met Premiere/AE, dus ik weet eigenlijk niet wat de mogelijkheden bij Vegas zijn. Ik zou zeggen, google wat, probeer wat en je vind vast wel een handig formaat. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 2 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2011 Oke, Bedankt in ieder geval! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Geplaatst: 4 april 2011 .wmv op HD 720p 1280x720 @ 25 FPS (PAL) is goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.