Cabyon Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 (bewerkt) Nationstates is een site waarin je je eigen land kunt 'oprichten'. Wordt het een autocratie of een democratie? Koningkrijk of Republiek? Is kaas gevaarlijk voor je samenleving? Beïnvloed het lezen van Harry Potter boeken de kinderen van je land? Je kunt het zo bont maken als je wilt in dit spel. [table=header]GTAF Naam| NationStates Land Naam|Lid van onze regio?Cabyon|Qzuopl|JaCabyon|New Qzuopl|JaGrand Theft Auto Tom| The United States of The NLD|JaGrand Theft Auto Tom| The Community of Nuenhem|JaDavedavy|The Emirate of Royal Netherlands|JaBierBuikje|Nieuw Leeuwarden|JaBierBuikje|Nieuw-Leeuwarden2|JaSanAndreasStories|Majontova|JaSentasi|Sentasi|JaIsic|Isagistan|JaShorty_D|Great Rudenia|Ja[/table] Laat eventjes weten hoe je heet, als je een accje aanmaakt. :-) Veel plezier. Cab Bewerkt: 27 maart 2011 door Cabyon Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Uit verveling heb ik ook maar even een account aangemaakt: The United States of the NLD. Reageren
Cabyon Geplaatst: 26 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 (bewerkt) Uit verveling heb ik ook maar even een account aangemaakt: The United States of the NLD. Nice! Ik zal je toevoegen. Reken erop dat je dadelijk zogenaamde 'Telegrams' krijgt van groep leiders die willen dat je bij hun groep komt. En je kunt onder de knop 'Issues' klikken, waarin je een Issue krijgt waarin drie standpunten zijn geschreven. Door op 'Accept' te klikken zorg je ervoor dat jouw regering het standpunt van die persoon aanneemt. Zo heb ik de vrijheid van meningsuiting ingeperkt, zodat ik langer aan de macht blijf. YEAH! Bewerkt: 26 maart 2011 door Cabyon Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 (bewerkt) Ik ben Nieuw Leeuwarden. Bewerkt: 26 maart 2011 door Bierbuikje Reageren
Davedavy Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Ik ook The Emirate of Royal Netherlands Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 The Republic of Miziponia dat ben ik (a) Reageren
Cabyon Geplaatst: 26 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Haha BierBuikje in jouw land mogen onderzoekers mensen klonen voor onderzoeksdoeleinden XD Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Haha BierBuikje in jouw land mogen onderzoekers mensen klonen voor onderzoeksdoeleinden XD Ja, alles in het belang van de wetenschap. Reageren
Cabyon Geplaatst: 26 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Alles voor de literatuur! In MIJN land is de nieuwe Harry Potter een besteller Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Alles voor de literatuur! In MIJN land is de nieuwe Harry Potter een besteller Bij mij ook. Reageren
Cabyon Geplaatst: 26 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Bij mij niet Nee inderdaad, je moet nog issues krijgen. Reageren
Davedavy Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 (bewerkt) Wanneer komen die dan Kan ik trouwens ook een eige regio maken? Bewerkt: 26 maart 2011 door Davedavy Reageren
Cabyon Geplaatst: 26 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Wanneer komen die dan Kan ik trouwens ook een eige regio maken? Ze komen binnen ± 2 uur. Hou het dus in de gaten! Ja, volgens mij kun je wel een eigen regio maken. Moet je even kijken. Reageren
Davedavy Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 (bewerkt) Ja maar waar dan :S Hmm een naam GTAF Regio: http://liberal.nationstates.net/region=gtaf_region Jullie mogen joinen als jullie willen Pass: gtaf Bewerkt: 26 maart 2011 door Davedavy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.