GuitarGuy666 Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Beste forumleden. Ik heb een apple Powerbook G4, waar 10.4.3 op stond. Maar dat duurde heel lang om op te starten, dus wilde ik 10.5 installeren. Nu heb ik dat al tig keer geprobeert, maar telkens krijg ik een error: er is een fout opgelopen. Klik op herstart om het opnieuw te proberen. Ik heb de schijf opnieuw gepartitioneerd, gewist, hersteld, maar niets helpt. Ik heb geen illegale software. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt: supergtagamer Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Staat er verder nog iets bij de foutmelding? Reageren
Royboow Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 Beste forumleden. Ik heb een apple Powerbook G4, waar 10.4.3 op stond. Maar dat duurde heel lang om op te starten, dus wilde ik 10.5 installeren. Nu heb ik dat al tig keer geprobeert, maar telkens krijg ik een error: er is een fout opgelopen. Klik op herstart om het opnieuw te proberen. Ik heb de schijf opnieuw gepartitioneerd, gewist, hersteld, maar niets helpt. Ik heb geen illegale software. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt: supergtagamer Op onze mini G4 was dit ook niet mogelijk zonder een extra harde schijf, ik heb zo het idee dat he te weinig geheugen heb om 10.5 te installeren Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 27 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 Ik weet het probleem al: de hardeschijf is kapot. Ik wil alleen nog weten of een powerbook G4 17 inch een SATA of een PATA hardeschijf heeft. Weet een van jullie het? Reageren
Royboow Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 Ik geloof dat er een PATA in zit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.