boas Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Hallo, Ik had een lange tijd geleden mijn auto's in SA gemod met sami. Nu wilde ik ze weer verwijderen, dus ik herinstalleer SA. Maar mijn gemodde auto's bleven erin staan. Nadat ik sami heb verwijderd en SA nog een paar keer opnieuw heb geinstalleerd is dit nog steeds zo. Weet iemand goe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt! Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 (bewerkt) Als je GTA verwijderd hebt dan blijven er nog wat files over.Die vind je in ''C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas'' en verwijder die Installeer GTA dan opnieuw en dan zullen de mods wel weg moeten zijn Bewerkt: 26 maart 2011 door SanAndreasStories Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Probeer het met CCcleaner, http://www.piriform.com/ccleaner Download CCcleaner en instaleer dat programma. Open daarna dat programma en de rest spreekt voor zich, het is een erg handig programma om games maar ook geinstaleerde programma's op een eenvoudige snelle manier te verwijderen. Instaleer daarna GTA San Andreas opnieuw op je hardeschijf en alles zou weer naar toebehoren moeten werken, succes! Reageren
boas Geplaatst: 26 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Als je GTA verwijderd hebt dan blijven er nog wat files over.Die vind je in ''C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas'' en verwijder die Installeer GTA dan opnieuw en dan zullen de mods wel weg moeten zijn Dat heb ik ook geprobeerd, werkte ook niet. Reageren
boas Geplaatst: 26 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Probeer het met CCcleaner, http://www.piriform.com/ccleaner Download CCcleaner en instaleer dat programma. Open daarna dat programma en de rest spreekt voor zich, het is een erg handig programma om games maar ook geinstaleerde programma's op een eenvoudige snelle manier te verwijderen. Instaleer daarna GTA San Andreas opnieuw op je hardeschijf en alles zou weer naar toebehoren moeten werken, succes! Dit werkt helaas ook niet, ik snap er niks van. Het is trouwens wel een handig programma! Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Ik snap t probleem, als t goed is heb je windows 7 of vista. Als je dat hebt moet je hier heen gaan, het zijn wel verborgen mappen, dus als je verborgenmappen weergeven nog niet aan hebt moet je naar Configuratie scherm gaan, dan Mapopties en dan ergens zoeken Verborgen mappen tonen en dat aanvinken. Als je dat hebt gedaan moet je volgens mij ergens bij C:\Users\NaamvandePC\AppData\Local\VirtualStore\Program Files kijken, daar staat een mapje Rockstar games ofzoiets en daar staat een gta3.img met de bestanden die je ook in je normale gta3.img hebt gedaan, daar zitten je mods dus. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 Probeer eens met IMG Tool 2.0 je gta3.img bestand leeg te maken, in die map instaleer je namelijk vaak mods met SAMI. Hier kun je IMG Tool 2.0 downloaden, http://www.thegtaplace.com/downloads/f552-img-tool-2-0 Download IMG Tool 2.0, pak dat programmatje uit met winrar en open het, daarna ga je via IMG Tool naar de map. C:/Programfiles/Rockstargames/GTA San Andreas/Models/gta3.img Maak nu het bestand gta3.img leeg met IMG Tool 2 en verwijder daarna GTA San Andreas, instaleer GTA San Andreas nu opnieuw en dan zou de game hopelijk weer kunnen werken. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.