CreeperNL Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Hey allemaal. Ik had een vraagje, ik heb nu zelf een script geschreven en mijn server start gewoon netjes op. Voor mij een teken dat ik het goed gedaan heb. MAAR zodra ik inlog en hij mijn server opent dan moet je "Normaal gesproken" een skin kunnen kiezen. bv CJ. Ik zie dus wel dat ik kan kiezen maar ik zie geen skins. ik zie wel die pijltjes.. en spawn. maar kan niks kiezen hahahaha!! Ik ben een beginner laat dat wel even duidelijk zijn. ik heb totaal geen ervaring. ik heb mijn script geschreven zoals mij eerder is uitgelegd. Zie Hier!! iemand een idee of kant en klaar scriptje liggen? zodat ik kan game? overigens huur ik mijn server bij Gta-Multi. Hopelijk kan iemand mij snel helpen. mijn min puntje is dat ik moeite heb met engels. gelieve daar dan even rekening mee te houden. Groetjes, CreeperNL Reageren
Basssss Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Staat de speler wel in het zicht van SetPlayerCamera? Zoniet, dan staat 'ie hoogstwaarschijnlijk buiten beeld. Anders zou het misschien helpen als je (een stukje van) je script laad zien, zodat wij de fout beter kunnen vinden. Reageren