CreeperNL Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Hey allemaal. Ik had een vraagje, ik heb nu zelf een script geschreven en mijn server start gewoon netjes op. Voor mij een teken dat ik het goed gedaan heb. MAAR zodra ik inlog en hij mijn server opent dan moet je "Normaal gesproken" een skin kunnen kiezen. bv CJ. Ik zie dus wel dat ik kan kiezen maar ik zie geen skins. ik zie wel die pijltjes.. en spawn. maar kan niks kiezen hahahaha!! Ik ben een beginner laat dat wel even duidelijk zijn. ik heb totaal geen ervaring. ik heb mijn script geschreven zoals mij eerder is uitgelegd. Zie Hier!! iemand een idee of kant en klaar scriptje liggen? zodat ik kan game? overigens huur ik mijn server bij Gta-Multi. Hopelijk kan iemand mij snel helpen. mijn min puntje is dat ik moeite heb met engels. gelieve daar dan even rekening mee te houden. Groetjes, CreeperNL Reageren
Basssss Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Staat de speler wel in het zicht van SetPlayerCamera? Zoniet, dan staat 'ie hoogstwaarschijnlijk buiten beeld. Anders zou het misschien helpen als je (een stukje van) je script laad zien, zodat wij de fout beter kunnen vinden. Reageren
CreeperNL Geplaatst: 28 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 (bewerkt) Hey! Ik zal mijn hele script uploaden, zodat je kan zien wat ik gedaan heb. ik ben een beginner...dus het kan zijn dat ik natuurlijk totaal FOUT te werk ga. hoop dat je dan even mee wilt kijken? Ik heb 6 screens gemaakt. dit is mijn hele script die ik zie in pawno. Deel (1) Deel (2) Deel (3) Deel (4) Deel (5) En de laatste deel (6) Nou hopelijk kun jij hier WEL wat uit ophalen. ik ben allang blij dat ik hulp krijg. want volgens mij doe ik het heel hard FOUT!! Hoop snel iets te horen, alvast bedankt voor het reageren! CreeperNL PS: is er ook een mogelijkheid om mijn bestaande .amx te openen dus nu in mijn server staat? die is standaard geleverd bij mijn gehuurde server. misschien kan dat zodat ik een beeld krijg van de opbouw?? Bewerkt: 28 maart 2011 door CreeperNL Reageren
Basssss Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 Je speler staat waarschijnlijk te dicht op de camera, en volgens mij staat de camera ook de verkeerde kant op gedraait. Probeer SetPlayerCameraLookAt dezelfde coördinaten te geven als SetPlayerPos. Over je *.amx probleem, je zou DeAMX kunnen proberen. Al werkt dit niet 100%, maar het geeft misschien wel een bruikbare blik. Reageren
CreeperNL Geplaatst: 28 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 Heey!! Thx voor je reactie.. ik heb het geprobeerd wat je zij over die cordi maar dat wil helaas niet lukken..ik zie nog steeds mijn skins niet. ook zie ik iets wat me opvalt dat mijn MODE in samp zelf niet klopt. je hebt player's en dan zie je ping en dan mode. bij mij staat er Unknown... ik snap er de ballen niet van... En nog een vraagje: ik maak van dat script een .amx file. als ik dat gedaan heb zet ik hem in de server bij gamemodes. is dit goed of doe ik dat al fout? miss kan dat een oorzaak zijn. geen idee maar hier zijn vast mensen die mij nader kunnen toelichten wat en hoe nu verder. Groetjesss Reageren
Morph1 Geplaatst: 29 maart 2011 Rapport Geplaatst: 29 maart 2011 wat staat er bij jou allemaal in de server.cfg dan??? verder moet je je .pwn bestand al in je gamemodes map hebben en dan converteer je hem doormiddel van het knopje en dan komt er automatisch een .amx bestand op de plek waar je .pwn ook al stond, dus gewoon in je Gamemodes map dan. Reageren
CreeperNL Geplaatst: 29 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2011 Hey Dit staat er in mijn Server.cfg: echo Executing Server Config... hostname [NL] DonsWorld bind 94.23.149.88 port 6514 rcon_password ************* lanmode 1 maxplayers 32 announce 1 query 1 weburl www.dt-dutchtouch.nl filterscripts adminspec vactions gl_npcs gamemode0 nieuweupdate maxnpc 0 onfoot_rate 40 incar_rate 40 weapon_rate 40 stream_distance 300 stream_rate 1000 rcon 1 plugins audio.so Reageren
Morph1 Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 en je draait op linux zo te zien en je weet ook zeker dat je je script "nieuweupdate" heb genoemd? Reageren
CreeperNL Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2011 en je draait op linux zo te zien en je weet ook zeker dat je je script "nieuweupdate" heb genoemd? Ja zeker. dat heb ik echt zo ingevuld. Reageren
Morph1 Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Geplaatst: 4 april 2011 ok srry ben een paar daagjes ziek geweest maar ben weer terug:P als eerste voor je script ga je naar de plek waar je poppetjes moeten staan. daar type je /save playerpos dan ga je naar de plek waar je camera moet staan en type je /save camerapos nu ga je naar je savedpositions documentje waar je dus deze twee coördinaten kan vinden als een "addplayerclass". bij de op een na onderste zie je erachter "//playerpos" die moet je nu gebruiken achter het haakje "(" moet je de eerste twee dingen wegdenken/niet gebruiken). dit zijn dus "playerid" en het nummer van de skin. daarna komen de X, de Y en de Z coördinaten. die 3 zet je in je script achter "SetPlayerPos(playerid," onder "OnPlayerRequestClass". daarna terug bij Savedpositions pak je het volgende getal achter de coördinaten die staat voor de rotatie. dit getal zet je achter "SetPlayerFacingAngle(playerid," (LET OP!!!, jij heb hier in je script GetPlayerFacingAngle). dan zet je bij SetCameraPos de X, Y en Z van de positie die in het bestandje savedpositions als onderste staat. en bij SetCameraLookAt zet je dezelfde X, Y en Z als bij SetPlayerPos. als je nu ook alle regeltjes goed heb afgesloten met ");" compile je hem en zou het moeten werken, als het niet werkt ligt het dus niet aan je script. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.