Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

tearss.png

Iemand kritiek? Ik upload de PSD zometeen.

Ik heb alleen dit te zeggen: Het is fantastisch! Aangezien mijn photoshop kennis ver in mijn geheugen ligt kan ik je niet échte kritiek geven. Maar het enige minpuntje wat me net op viel zijn die zwarte vlekjes. Passen er naar mijn mening er niet bij.

Toch een 9!

Bewerkt: door Giggity
Geplaatst:

Het valt mij op dat je altijd je eigen style pakt. Gelukkig valt die style ook in mijn smaak.

Enigste wat Giggity ook zei. daar rechts dat zwarte vind ik er ook niet zo bijpassen.

9

Geplaatst:

Het ziet er goed uit, mooie effecten en leuke kleurstelling een een goede render of stock, alleen inderdaad die zwarte vlekjes, een 9 van mij!

KUTGW

Geplaatst:

Dankjewel voor jullie commentaar. Aangezien ik hier niet over PhotoShop noch een goede computer beschik, zal ik dit weekend hier mee verder gaan.

Geplaatst:

Mwah, beetje dof. Ook vind ik de titel van het topic er niet echt bij passen.

Ook ziet haar linker schouder/boven-arm (dus aan de rechter kant) er een beetje vreemd uit.

Geplaatst:

Mwah, beetje dof. Ook vind ik de titel van het topic er niet echt bij passen.

Ook ziet haar linker schouder/boven-arm (dus aan de rechter kant) er een beetje vreemd uit.

Titel van het topic? Dat heeft toch niks met het het design te maken?

Natuurlijk wel. Als ik een boek koop met de titel "De verloren zwaluw" en het gaat over een potje pindakaas die kan vliegen zal het boek mij minder bevallen als dan de titel "De vliegende pindakaas" was geweest. Gewoon omdat je iets verwacht wat je niet krijgt.

Edit; overigens was een passende border ook geen overbodige luxe

Bewerkt: door Hayte

Natuurlijk wel. Als ik een boek koop met de titel "De verloren zwaluw" en het gaat over een potje pindakaas die kan vliegen zal het boek mij minder bevallen als dan de titel "De vliegende pindakaas" was geweest. Gewoon omdat je iets verwacht wat je niet krijgt.

Edit; overigens was een passende border ook geen overbodige luxe

Ik heb eerlijk gezegd een hekel aan borders, past in mijn beleving totaal niet bij het geheel. De titel van een boek is geen vergelijkingsmateriaal met een grafisch iets, het gaat er om wat de inhoud is, wat in mijn ogen trouwens ook met jouw vergelijking op gaat. Je commentaar over het design zelf heb ik natuurlijk verder geen problemen mee, ik wil natuurlijk niet dat iedereen gaat denken dat ik niet tegen kritiek kan. Overigens, ik heb de titel gekozen om het feit dat het meisje er niet vrolijk op staat, zelfs zo dat ze op elk moment kan huilen, vandaar.

P.s. : Het is niet zo zeer dat ik een hekel aan borders heb, maar bij dit design zou het volgens mij meer kwaad dan goed doen.

Bewerkt: door Gta Ripper
Geplaatst:

Mooie tweede versie. ik vind hem een leuk sfeertje meegeben. Hij oogt een klein beetje wazig voor mij. Goed dat dat zwarte weg is. 7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...