Jump to content

processor te zwak


kelwin

Recommended Posts

Ik heb een pentium 4 met 2.00 ghz call of duty waw heeft minimaal pentium 4 3.00 ghz nodig maar ik krijg binnenkort een nieuwe video kaart: de ATI hd4650 met 1024 mb.

Zal call of duty waw werken?

waw= world at war

bij voorbaat dank.

kelwin

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

Als je die spel start zal je processor overhit raken omdat je een te lage kloksnelheid hebt en dan zal je pc normaal gezien zichzelf uitschakelen :7

oké, zal ik even doorsparen voor een nieuwe processor

Link to comment
Delen op andere websites

Ok pentium 4 processor's zijn goed tweedehands te vinden.Zorg wel dat je de goeie socket hebt(bij jouw geval socket 478)

ik heb (na de nieuwe videokaart) 105 euro te besteden, liever een nieuwe processor.

Wat is een socket eigenlijk?

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is een socket eigenlijk?

De aansluiting op je moederbord voor je Processor. Jij hebt een 478 of 775 socket. De nieuwe Intel processors hebben een 1156 of 1366 socket. Die passen dus niet meer op jouw moederbord.

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

ik ga sparen voor een nieuwe moederbord, processor en de ati hd4560.

anders moet ik alle onderdelen in stapjes laten installeren, als ik door blijf sparen, kunnen al die onderdelen er in 1 keer in.

maar bedankt voor jullie hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je die spel start zal je processor overhit raken omdat je een te lage kloksnelheid hebt en dan zal je pc normaal gezien zichzelf uitschakelen :7

Hahaha, gelukkig zeg dat dat niet waar is. Nee, de CPU kan gewoon niet genoeg berekeningen per seconde maken om het spel vloeiend te laten draaien. Misschien werkt het, maar reken niet op meer dan 5 fps. Sws een nieuwe CPU, dus.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga sparen voor een nieuwe moederbord, processor en de ati hd4560.

anders moet ik alle onderdelen in stapjes laten installeren, als ik door blijf sparen, kunnen al die onderdelen er in 1 keer in.

maar bedankt voor jullie hulp.

Dan heb je ook een nieuwe voeding nodig en waarschijnlijk ook nieuwe ram geheugen. Je kan dus beter helemaal een nieuwe PC kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...