Jump to content

GTA EFLC Simple Native Trainer


Scandax

Recommended Posts

Hoi,

Sinds ik een tijdje terug (vorig jaar ergens) GFWL wilde updaten, lukte dat niet. Ik heb GFWL toen gewoon opnieuw gedownload en over de reeds geïnstalleerde versie heen geïnstallerd. Erg dom achteraf. Sinds toen werkt de trainer niet meer. Maakte me toen niks uit, maar wilde dit weekend toch nog een met die trainer werken. Ik heb GTA EFLC toen gedeinstalleerd en GFWL via het configuratiescherm > Software > GFW - Live verwijderen GFWL eraf gegooid. Daarna heb ik GTA EFLC er weer op gezet. De trainer werkt nog steeds niet. Ik heb nog niks geupdated aan GFWL.

Ik heb dsound.dll, xliveless.dll en de trainer (inclusief die voor GTA IV) in de main directory gezet, zonder resultaat.

Hopelijk kan iemand mij helpen? Want zonder trainer krijg ik te snel politie achter me aan en soms heb ik daar geen zin in ^_^

Groetjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan proberen dit probleem op te lossen met Xliveless, dit schakelt Games for Windows LIVE uit, wat betekend dat je geen multiplayer meer kan spelen, geen achievements meer kan behalen en je oude savegames niet meer bruikbaar zijn (geen nood, een deïnstallatie van Xliveless zorgt ervoor dat je wel terug met die savegames kan spelen).

Maar Xliveless heeft ook een ingebouwde asi loader, wat er dus ook voor zorgt dat je met trainers kan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan proberen dit probleem op te lossen met Xliveless, dit schakelt Games for Windows LIVE uit, wat betekend dat je geen multiplayer meer kan spelen, geen achievements meer kan behalen en je oude savegames niet meer bruikbaar zijn (geen nood, een deïnstallatie van Xliveless zorgt ervoor dat je wel terug met die savegames kan spelen).

Maar Xliveless heeft ook een ingebouwde asi loader, wat er dus ook voor zorgt dat je met trainers kan spelen.

Vergeten er bij te zeggen volgens mij, ik heb geprobeerd met een normale asi loader (van Aaron volgens mij), Xliveless en die asi loader en Xliveless tegelijk. Werkt nog steeds niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...