Tommy-Vercetti Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 Ik weet niet of er al zo'n topic was en ik kon ook niks vinden Anyway: de bedoeling is dus gewoon posten welke dood jij het gaafst/spectaculairst vind/vond? De mijne: Roman's Killer als Niko hem na de dood van Roman in zijn hoofd schiet. Die van de Diamantdealer op het dak als hij 30 verdiepingen naar beneden valt, tijdens de missie Late Checkout. Die van Teddy Benevidaz als hij van het dak afvalt tijdens de missie: A Long Way To Fall. helemaal geweldig toen hij op het hekwerk landde. En nu jullie Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 (bewerkt) Ik heb even opgezocht maar ik vond dezelfden ook het spectaculairst, maar van vlad was ook wel grappig in het oog. Bewerkt: 27 maart 2011 door bassieboy35 Reageren
Mooner_37 Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 Ik heb even opgezocht maar ik vond dezelfden ook het spectaculairst, maar van vlad was ook wel grappig in het oog. lol vond ik ook leuk haha XD Reageren
preston Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 die van playboy x is ook wel grappig Reageren
Mooner_37 Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 die van playboy x is ook wel grappig eigelijk wel ja, hij kan geen kant uit haha Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 die van playboy x is ook wel grappig eigelijk wel ja, hij kan geen kant uit haha ja was leuk alleen daarom jius te makkelijk Reageren
Mooner_37 Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 die van playboy x is ook wel grappig eigelijk wel ja, hij kan geen kant uit haha ja was leuk alleen daarom jius te makkelijk da's ook waar Reageren
Fezz Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Geplaatst: 2 april 2011 Ik vond die van Ivan wel leuk, dat hij van het dak viel Reageren
Mooner_37 Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Geplaatst: 3 april 2011 Ik vond die van Ivan wel leuk, dat hij van het dak viel ja die vond ik ook wel cool. OT wat gebeurt er met die mensen die dood liggen op de grond ze verdwijnen maar waarheen? Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Geplaatst: 3 april 2011 Ik vond die van Ivan wel leuk, dat hij van het dak viel ja die vond ik ook wel cool. OT wat gebeurt er met die mensen die dood liggen op de grond ze verdwijnen maar waarheen? Ze kunnen niet eeuwig op de grond liggen he. Reageren
Mooner_37 Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Geplaatst: 4 april 2011 (bewerkt) Ik vond die van Ivan wel leuk, dat hij van het dak viel ja die vond ik ook wel cool. OT wat gebeurt er met die mensen die dood liggen op de grond ze verdwijnen maar waarheen? Ze kunnen niet eeuwig op de grond liggen he. nee dat niet, maar hun verdwijning is raar, worden die lijken door Romero? Bewerkt: 4 april 2011 door Mooner_37 Reageren
benhelsloot Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 die van playboy is het mooist wand er zit een kleine EE in wand playboy probeert te schieten maar de kogels zijn op dus hij laat dat geweer vallen en dan komt er wel een kogel uit Reageren
Mooner_37 Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 die van playboy is het mooist wand er zit een kleine EE in wand playboy probeert te schieten maar de kogels zijn op dus hij laat dat geweer vallen en dan komt er wel een kogel uit playboy X schoot wel raak op mij :o Reageren
thomas1010 Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Die van ivan als jij hem laat vallen. Reageren
whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 die van playboy is het mooist wand er zit een kleine EE in wand playboy probeert te schieten maar de kogels zijn op dus hij laat dat geweer vallen en dan komt er wel een kogel uit hoe zie je daar een easter egg in? heeft rockstar dat zo gepland? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.