Jump to content

Welke dood in de IV-era vond jij het spectaculairst?


Tommy-Vercetti

Recommended Posts

die van playboy is het mooist

wand er zit een kleine EE in wand playboy probeert te schieten maar de kogels zijn op dus hij laat dat geweer vallen en dan komt er wel een kogel uitcrazy.gif

hoe zie je daar een easter egg in?

heeft rockstar dat zo gepland?

denk ik wel ik hebt die missie wel 3 keer gespeelt en steeds gebeurt het

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mooner_37

    7

  • Jacky-2007

    2

  • benhelsloot

    2

  • Bassieboy35

    2

die van playboy is het mooist

wand er zit een kleine EE in wand playboy probeert te schieten maar de kogels zijn op dus hij laat dat geweer vallen en dan komt er wel een kogel uitcrazy.gif

hoe zie je daar een easter egg in?

heeft rockstar dat zo gepland?

denk ik wel ik hebt die missie wel 3 keer gespeelt en steeds gebeurt het

die EE heb ik nochtans niet gezien :o

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is geen EE, maar een gevolg van de engine van de game. Let maar eens goed op, wapens gaan vaker af nadat ze op de grond vallen. Het is mij zelfs weleens overkomen in MP: Freemode dat ik met nog maar één klein streepje health werd geraakt door een kogel die uit een Glock kwam die een LCPD agent liet vallen.. En dus daardoor dood ging. Geen pretje trouwens om op die manier door een verdwaalde kogel te worden omgelegd. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel spectaculair, maar gelukkig niet realistisch: De wapens van de politie hebben valbeveiliging.

De dood van Ray Boccino is wel aardig: Hoe de auto explodeert waarin hij vlucht, is gewoon fijn om te zien :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Wij hebben (nu nog) de Walther P5. Deze heeft standaard de valbeveiliging. Ik zou niet weten welk wapen ze in NY gebruiken en of dat ook zo'n beveiliging heeft.

Ik verwacht niet dat agenten hun wapen laten vallen, maar mocht het zover komen, is het toch fijn dat er niet per ongeluk een patroon ontsnapt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Wij hebben (nu nog) de Walther P5. Deze heeft standaard de valbeveiliging. Ik zou niet weten welk wapen ze in NY gebruiken en of dat ook zo'n beveiliging heeft.

Ik verwacht niet dat agenten hun wapen laten vallen, maar mocht het zover komen, is het toch fijn dat er niet per ongeluk een patroon ontsnapt ;)

In NY (en heel veel andere staten) wordt net als in GTA IV de Glock 17 gebruikt. het is een wapen dat alleen law enforcers tot hun beschikking hebben, dus dat je er gangsters mee ziet in GTA IV is eigenlijk niet zo realistisch.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik die ene uit tbogt dat je met een lift een dak op moet, en iemand eraf gooit.

Dan valt ie met zijn kop tegen een rand, bloed, en dan op een auto :puh:

En die ene uit tbogt dat je tony moet vermoorden, maar dan opeens die andere door zn bolle koppie schiet :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Die van mikhail faustin, omdat, tog je ging veel met hem om, en dan schiet je hem boven zijn cafe neer, en dat daarna dimitri je belt met de woorden: If there's one thing i've learned, is that we can play the game, but we can not change the rules...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...