Jump to content

Welke dood in de IV-era vond jij het spectaculairst?


Tommy-Vercetti

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mooner_37

    7

  • Jacky-2007

    2

  • benhelsloot

    2

  • Bassieboy35

    2

De dood van Playboy X maar dan niet de normale maar hoe hij bij mij dood ging:

Hij sprong van z'n dakterras naar het andere dak, maar hij botste tegen de rand van het dak en viel tussen de twee gebouwen naar beneden :bonk: : Spectaculair én grappig tegelijk!

Bewerkt: door Houstyn
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vind de dood van Dimitri in de finalmission wanneer je deal hebt gekozen het mooist.

Hierbij kreeg hij een bloedkotsende pijnlijke dood. Al vind ik moorden in andere games toch iets meer uitgewerkt.

Het gaat tenslotte toch om de inhoud van de missies vind ik. En dan zeg ik "Tree leaf clover". Dat vond ik de mooiste missie wegens de cutscenes.

Link to comment
Delen op andere websites

De dood van Playboy X maar dan niet de normale maar hoe hij bij mij dood ging:

Hij sprong van z'n dakterras naar het andere dak, maar hij botste tegen de rand van het dak en viel tussen de twee gebouwen naar beneden :bonk: : Spectaculair én grappig tegelijk!

Dat moet een foutje ingame zijn. Bij mij moest ik hem achterna gaan en kwam uit in een steegje waar X doodliep. En er kwam een cutscene-uitvoering van het doden van X.

Zo staat het ook vermeld in de Walkthrough van deze site. Maar leuk is ie zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zelf vind de moord op dimitri de moord met het meeste verhaal, ik zelf heb gta IV een paar dagen geleden nog uitgespeeld met DEAL en die kan ik me dus ook nog het best herinneren. Die zin die Niko dan zegt op het laatst iets van "roman did never hurt anyone" toen dacht ik wel ff eigenlijk is die moord op roman zó oneerlijk..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga ook voor Dimitri. Ik wou hem op een Aparte Methode doden en schoot hem eerst neer todat er nog maar 2 blokjes waren. Hij wou vluchten, Maar ik sloeg hem toen dood met de Honkbal knuppel. Klets! Hoofd tegen de rand.

En er was een vrouw die in het complot speelde. Zie screen.

iylf1z.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond die van Ivan wel leuk, dat hij van het dak viel ^_^

ja die vond ik ook wel cool. OT wat gebeurt er met die mensen die dood liggen op de grond ze verdwijnen maar waarheen?

Ze kunnen niet eeuwig op de grond liggen he.

nee dat niet, maar hun verdwijning is raar, worden die lijken door Romero?

LC heeft een snelle opruim ploeg ?

Link to comment
Delen op andere websites

De dood van Playboy X maar dan niet de normale maar hoe hij bij mij dood ging:

Hij sprong van z'n dakterras naar het andere dak, maar hij botste tegen de rand van het dak en viel tussen de twee gebouwen naar beneden :bonk: : Spectaculair én grappig tegelijk!

Dat moet een foutje ingame zijn. Bij mij moest ik hem achterna gaan en kwam uit in een steegje waar X doodliep. En er kwam een cutscene-uitvoering van het doden van X.

Zo staat het ook vermeld in de Walkthrough van deze site. Maar leuk is ie zeker.

Ja klopt. Het was de tweede keer dat ik de missie speelde en de eerste keer had ik inderdaad die steeg en nog die hummer achter me aan. Maar dit was makkelijker ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...