NickDrake Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 help ik zit vast in san andreas op playstation, ik kan geen missie meer doen Madd Dogg is de missie die ik juist heb gedaan en er belt niemand ik kan niets meer kopen :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Normaal moet je telefoon krijgen van Officer Tenpenny. Dan krijg je een icoontje op je radar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Normaal moet je telefoon krijgen van Officer Tenpenny. Dan krijg je een icoontje op je radar. kheb nog geen telefoon gekregen,maar meteen na madd dogg ben ik gestopt dus effe wachten!jah yes telefoon,kdacht al want ik ben opnieuw begonnen omdat ik het al had uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 je krijgt ook helemaal geen telefoon....die heeft Cj automatisch al vanaf het begin. iig probleempje is opgelost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master___M Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 nee je krijgt geen telefoontje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.