Jump to content

enter 24/7


kelwin

Recommended Posts

Hallo iedereen.

Ik heb en tijdje op marktplaats zitten kijken voor een nieuwe PC, en ik kwam een hele goede pc tegen voor maar 300 euro van de winkel enter 24/7, maar de winkel lijkt me niet betrouwbaar.

Heeft iemand ervaring met deze winkel?

Er zit een winkel van hun in Rotterdam, Sint-Jobskade

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

Doe het maar niet, Lees dit maar.

Wss heeft Kevin(de baas daar?), diegene die het allemaal regelt, op hardware.info allemaal accounts aan gemaakt om zijn bedrijf te promoten en klanten proberen te werven.

Dus wss heeft ie het hard nodig, dus het zal daar niet zo goed gaan vrees ik.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Doe het maar niet, Lees dit maar.

Wss heeft Kevin(de baas daar?), diegene die het allemaal regelt, op hardware.info allemaal accounts aan gemaakt om zijn bedrijf te promoten en klanten proberen te werven.

Dus wss heeft ie het hard nodig, dus het zal daar niet zo goed gaan vrees ik.

Dat was in Amersfoort, ik had een Enter 24/7 gezien in Rotterdam.

Ze staan wel ingeschreven bij de kamer van koophandel en ze zijn 3 jaar actief.

Heeft iemand mischien ervaring met deze winkel?

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou als ik jou was sowieso niet via internet van te voren geld over maken aan kleine particulieren bedrijven, en 300 euro is veel te weinig geld voor een ''hele goede computer'' Mijn advies aan jou is om het niet te doen, dit zijn namelijk manieren om mensen via het internet lekker te maken door lage prijzen op te geven. Heeft deze website/aanbieder ook een winkel? Want hij kan zichzelf ook in schrijven bij de kamer van koophandel en als adres een of ander kraakpand hebben, zoek verder op marktplaats en post de link van andere advertenties hier waarin je geintereseerd bent. Maar ga niet op dit af, veel geluk toegewenst!

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Oké, maar als ze al 3 jaar actief zijn en ze zijn bedriegers dan is hun bedrijf toch anders allang neergehaald?

Ik twijfel erover omdat ze een simpel bedrijf zijn en ze geven een 06-nummer

Link to comment
Delen op andere websites

Doe het maar niet, Lees dit maar.

Wss heeft Kevin(de baas daar?), diegene die het allemaal regelt, op hardware.info allemaal accounts aan gemaakt om zijn bedrijf te promoten en klanten proberen te werven.

Dus wss heeft ie het hard nodig, dus het zal daar niet zo goed gaan vrees ik.

Dat was in Amersfoort, ik had een Enter 24/7 gezien in Rotterdam.

Ze staan wel ingeschreven bij de kamer van koophandel en ze zijn 3 jaar actief.

Heeft iemand mischien ervaring met deze winkel?

Persoonlijk denk ik dat het wel om dezelfde persoon gaat.

Wat ik erg vreemd vind, het is een webshop, maar hun site doet het niet? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

er staat wel: bij afhalen kan de PC werkend gezien worden.

Doe het maar niet, Lees dit maar.

Wss heeft Kevin(de baas daar?), diegene die het allemaal regelt, op hardware.info allemaal accounts aan gemaakt om zijn bedrijf te promoten en klanten proberen te werven.

Dus wss heeft ie het hard nodig, dus het zal daar niet zo goed gaan vrees ik.

Dat was in Amersfoort, ik had een Enter 24/7 gezien in Rotterdam.

Ze staan wel ingeschreven bij de kamer van koophandel en ze zijn 3 jaar actief.

Heeft iemand mischien ervaring met deze winkel?

Persoonlijk denk ik dat het wel om dezelfde persoon gaat.

Wat ik erg vreemd vind, het is een webshop, maar hun site doet het niet? :bonk:

de website ligt er al een jaar uit maar ze hebben al aardig veel producten op hun Marktplaats account staan.

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

er staat wel: bij afhalen kan de PC werkend gezien worden.

de website ligt er al een jaar uit maar ze hebben al aardig veel producten op hun Marktplaats account staan.

Dat de PC werkt, betekend niet dat ie blijft werken.

Als ze er slechte kwaliteit spul erin zetten(wat heel erg groot is) heeft het vaker een kortere levensduur dan merken dat kwaliteit bieden.

Die PC's zijn niet voor niks zo goedkoop, of het zijn slechte/goedkope moederborden/geheugen/videokaart of de voeding is budgetmerk, of er zit een gigantische onbalans in die PC's.

En een webshop waarvan een jaar de site ervan uit ligt, zou ik ook niet vertrouwen.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Wat je ook kan doen is: start dxdiag eens op.

Als je daar bent om de pc te zien.

Dxdiag heeft daar niks mee te maken, hij zal je geen 4gb geheugen verkopen als er maar 2gb inzit.

Maar je kan niet zien door welke beunhaas dat gebouwd wordt en als ze zelfs geen site kunnen bouwen of de tijd ervoor willen nemen, zullen de PC's er niet beter op worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet echt een goede pc, voor het geld is ie redelijk maar termen als 'Krachtige, Stille 12Cm & zuinige 500W voeding.' betekend dat er een Chinese loempia fabriek merk voeding in zit.

Asrock is niet erg goed qua moederborden naar mijn mening.

Ik denk dat je het beste kunt door sparen, uiteindelijk zul je bij deze pc merken, goedkoop is duurkoop.

Link to comment
Delen op andere websites

Asrock levert prima moederborden. Ze zijn echt goed in de ontwikkeling geraakt. Maar dat doet verder niet af aan het feit je deze PC niet zou willen hebben denk ik. Het is geen merk PC, en in mekaar gezet voor 300 euro. Dat is te doen, maar niet met de beste onderdelen. Voor wat meer geld koop je bij een goede PC boer veel meer PC voor je geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, maar als ze al 3 jaar actief zijn en ze zijn bedriegers dan is hun bedrijf toch anders allang neergehaald?

Ik twijfel erover omdat ze een simpel bedrijf zijn en ze geven een 06-nummer

Een 06 nummer zegt niets, diegene kan ook gewoon een goedkope aansluiting of een prepaid toestel hebben en die gebruiken voor zijn praktijken. De beste manier van handelen is, een telefoonnummer + elkaar in het echt ontmoeten om verder te kunnen handelen.

En weet je wat ook tevens zou kunnen, dat ze eerst 2 jaar lang eerlijk een bedrijfje hebben gestart en daarna iedereen gaan oplichten. Om te tonen dat ze toen die tijd alles netjes gelevert hebben, mijn advies is nog steeds. Nooit vooraf betalen aan kleine particulieren bedrijven op het internet, bij bijvoorbeeld mediamarkt.nl kun je wel 1000 euro voor bijvoorbeeld een macbook vooraf betalen ( dat had ik ook gedaan, en het kwam de volgende dag netjes in huis ) Maar bij zo'n onbekende webshop als 24/7 in jou geval moet je dat niet doen, probeer wat met de ondernemer van dat hele gebeuren af te spreken.

Ze hebben een winkel in Rotterdam dus he, staat daar een foto van op de website? Anders kan het net zo goed een bewijs van spreken een leeg pandje wezen.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...