Jump to content

enter 24/7


kelwin

Recommended Posts

Oké, maar als ze al 3 jaar actief zijn en ze zijn bedriegers dan is hun bedrijf toch anders allang neergehaald?

Ik twijfel erover omdat ze een simpel bedrijf zijn en ze geven een 06-nummer

Een 06 nummer zegt niets, diegene kan ook gewoon een goedkope aansluiting of een prepaid toestel hebben en die gebruiken voor zijn praktijken. De beste manier van handelen is, een telefoonnummer + elkaar in het echt ontmoeten om verder te kunnen handelen.

En weet je wat ook tevens zou kunnen, dat ze eerst 2 jaar lang eerlijk een bedrijfje hebben gestart en daarna iedereen gaan oplichten. Om te tonen dat ze toen die tijd alles netjes gelevert hebben, mijn advies is nog steeds. Nooit vooraf betalen aan kleine particulieren bedrijven op het internet, bij bijvoorbeeld mediamarkt.nl kun je wel 1000 euro voor bijvoorbeeld een macbook vooraf betalen ( dat had ik ook gedaan, en het kwam de volgende dag netjes in huis ) Maar bij zo'n onbekende webshop als 24/7 in jou geval moet je dat niet doen, probeer wat met de ondernemer van dat hele gebeuren af te spreken.

Ze hebben een winkel in Rotterdam dus he, staat daar een foto van op de website? Anders kan het net zo goed een bewijs van spreken een leeg pandje wezen.

Ze hebben geen eigen website, hun website is hun marktplaats account.
Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn betrouwbaar:

1: hun PC's zijn goedkoop omdat ze maar 2 personen in dienst hebben dus weinig personeelskosten.

2: het is een huisadres dus ze hoeven heel erg weinig huur te betalen.

3: er staan veel positieve reacties op bedrijveninrotterdam.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Wie zegt dat die "positieve reacties" niet van meneer de baas zelf zijn? Hij heeft namelijk ook op die link die Golf gepost heeft allemaal accounts aangemaakt om zijn bedrijfje te promoten.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie zegt dat die "positieve reacties" niet van meneer de baas zelf zijn? Hij heeft namelijk ook op die link die Golf gepost heeft allemaal accounts aangemaakt om zijn bedrijfje te promoten.

Mijn moeder heeft het bedrijf gebeld.

Ze zitten niet in Rotterdam: dat is hun opslag plaats.

Ze zitten in ALmere (Utrecht)

Met dat promoten kan ik begrijpen, wie wil niet dat zijn/haar bedrijf bekend wordt?

Die reacties waren op een goede website, ze kunnen niet meerdere accounts aanmaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou dit eerst laten rusten, maar hier komt ie weer.

Opslagplaats in Rotterdam maar ze zitten in Almere, tussen die twee plekken ben je ongeveer 2,5 uur aan het rijden(heen en terug).

Dus als ze een PC bouwen, moet de PC bouwer of PC verkoper dus in totaal een dikke 2,5 uur rijden.

Totaal is het +/- 110 km rijden, alleen heen, dus moet nog terug dus in totaal 220km.

Stel voor, zijn wagen rijdt 1:11, dus hij heeft voor heen en terug 20 liter benzine nodig, minimaal.

Benzine kost €1,51 in Rotterdam, dus is hij al minimaal 30 euro kwijt, misschien rijdt ie een diesel, maar dat weet ik niet.

Vind ik knap veel geld, terwijl hij al zo weinig verdiend omdat ie al zo 'spotgoedkoop' is.

Ik had verwacht dat ie dan dichterbij een opslagplek had gezocht of dat ie alles verkocht in Rotterdam.

Ik lees iedereen dat ze hun PC in Almere ophalen(mocht dat kloppen), maar voor sommige is Rotterdam dichterbij dus waarom daar niet, is voor beide goedkoper, toch?

Promoten is zeker goed, maar niet door lulkoek te verkopen, dat werkt normaal gesproken averechts want het bedrijf kan of wilt niet eens eerlijk zijn.

Iets op leugens beginnen is vaak al foute boel.

En ja, ze kunnen zeker meerdere profielen aanmaken, dmv. bv. Proxy's(een ander IP) en evt. foute gegevens.

Ik vind het gewoon vreemd, het is een internetwinkel, maar hun webshop werkt al een jaar niet, op allebedrijveninrotterdam.nl staat niet eens een logo.

Ze adverteren overal op Rotterdam(toch?) maar je moet het in Almere halen :S

Ze liegen op een andere site over referenties, maar als ze het zo goed doen hoeft dat niet, lijkt mij althans.

Van een shop dat op marktplaats adverteert zou je toch echt een werkende site verwachten.

Daarnaast, personeelskosten heeft er weinig mee te maken, meeste geld maken ze toch echt op onderdelen of door op onderdelen te besparen.

Ze hebben zowel een opslagplaats als een huur/koophuis, dus ze betalen toch echt dubbel huur/hypotheek.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...