GuitarGuy666 Geplaatst: 29 maart 2011 Rapport Geplaatst: 29 maart 2011 Beste forumleden. Ik wil graag een site maken met Iweb, maar als ik hem online wil zetten, moet je een MobileME account hebben. Die kost €60,00 per maand of per jaar. Weet iemand hoe ik deze site online kan zetten zonder geld te betalen? Dat programma wil ik dan graag laten werken op een macintosh 10.5. Supergtagamer Reageren
Fezz Geplaatst: 29 maart 2011 Rapport Geplaatst: 29 maart 2011 (bewerkt) je kan gratis hosts zoeken, maar die zijn altijd supergtagamer.woelmuis.nl ofzo, als je een goedkope host wilt hebben zou ik kiezen voor >>> Door Thundercover: Commerciële hosts noemen we hier niet.<<< , gebruik ik ook. Om een site te maken heb je HTML kennis nodig, of je gebruikt een kant-en-klare, zoals E107 die ik ook zelf gebruik xD Bewerkt: 29 maart 2011 door Thundercover Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 29 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2011 Als je site niet goed meer loopt, kun je dan ook zeggen dat je je domein afzegt? (dat je geen site meer hebt?) Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 29 maart 2011 Rapport Geplaatst: 29 maart 2011 ik heb er geen verstand van maar denk iniedergeval goed na waar je het over gaat doen als je een site maakt waar er al veel van zijn heeft het geen zin. Reageren
Incognation Geplaatst: 29 maart 2011 Rapport Geplaatst: 29 maart 2011 Als je site niet goed meer loopt, kun je dan ook zeggen dat je je domein afzegt? (dat je geen site meer hebt?) Nee, dit kan bij de meeste domeinregistrators niet. Je betaald (bijna) altijd per jaar. Reageren
Fezz Geplaatst: 29 maart 2011 Rapport Geplaatst: 29 maart 2011 Als je site niet goed meer loopt, kun je dan ook zeggen dat je je domein afzegt? (dat je geen site meer hebt?) Ze vragen na een jaar of je door wilt gaan of wilt opzeggen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 29 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2011 Ok, dan denk ik dat ik een domein aanvraag. Reageren
Megadreams Geplaatst: 29 maart 2011 Rapport Geplaatst: 29 maart 2011 Natuurlijk heb je dan nog steeds een host nodig waar je domein naar linkt (doormiddel van nameservers). Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 29 maart 2011 Rapport Geplaatst: 29 maart 2011 Het is ook handig als je scripttalen kent als PHP, HTML Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 Het is ook handig als je scripttalen kent als PHP, HTML De TS wil zijn site maken met iWeb. Daar is geen enkele HTML, CSS of PHP kennis voor nodig. Reageren
Davedavy Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 Maar dan heb je nog steeds niet alle functies. ( Daarmee bedoel dat je dan niet zoveel kan als met een gewone host ) Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 Maar dan heb je nog steeds niet alle functies. ( Daarmee bedoel dat je dan niet zoveel kan als met een gewone host ) Wie weet heeft de TS dat niet nodig. En sowieso, als je een uitgebreidere site wil dan met iWeb kan moet je iWeb aan kant schuiven en Textedit gebruiken. Reageren
Dieko Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 Je kan een Wordpress site maken. Er zijn genoeg gratis thema's daarvoor. Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Of je gaat gewoon keihard aan de bak met het leren van: HTML, CSS, Javascript en PHP en als je dat eenmaal begrijpt kun je best mooie sites maken. Maar bedenk nou eerst eens even wat voor site het moet worden en of de doelgroep die je wilt bereiken ook echt geïnteresseerd is in het onderwerp van je site. Dat zijn allemaal belangrijke punten waar je op moet letten. En onthoud het onderhouden van een site is niet altijd even makkelijk. Reageren
OscarPownedYou Geplaatst: 2 juli 2011 Rapport Geplaatst: 2 juli 2011 (bewerkt) Ik wil wel een site voor je maken? Ik maak hele mooie site's en ook nog voor een klein prijsje. >>> Door Thundercover: Reclame maken is niet toegestaan.<<< Bewerkt: 4 juli 2011 door Thundercover Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.