Jump to content

site maken


GuitarGuy666

Recommended Posts

Beste forumleden.

Ik wil graag een site maken met Iweb, maar als ik hem online wil zetten, moet je een MobileME account hebben.

Die kost €60,00 per maand of per jaar. Weet iemand hoe ik deze site online kan zetten zonder geld te betalen?

Dat programma wil ik dan graag laten werken op een macintosh 10.5.

Supergtagamer

Link to comment
Delen op andere websites

je kan gratis hosts zoeken, maar die zijn altijd supergtagamer.woelmuis.nl ofzo, als je een goedkope host wilt hebben zou ik kiezen voor >>> Door Thundercover: Commerciële hosts noemen we hier niet.<<< , gebruik ik ook.

Om een site te maken heb je HTML kennis nodig, of je gebruikt een kant-en-klare, zoals E107 die ik ook zelf gebruik xD

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Als je site niet goed meer loopt, kun je dan ook zeggen dat je je domein afzegt? (dat je geen site meer hebt?)

Nee, dit kan bij de meeste domeinregistrators niet. Je betaald (bijna) altijd per jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dan heb je nog steeds niet alle functies. ( Daarmee bedoel dat je dan niet zoveel kan als met een gewone host )

Wie weet heeft de TS dat niet nodig. En sowieso, als je een uitgebreidere site wil dan met iWeb kan moet je iWeb aan kant schuiven en Textedit gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Of je gaat gewoon keihard aan de bak met het leren van: HTML, CSS, Javascript en PHP en als je dat eenmaal begrijpt kun je best mooie sites maken. Maar bedenk nou eerst eens even wat voor site het moet worden en of de doelgroep die je wilt bereiken ook echt geïnteresseerd is in het onderwerp van je site. Dat zijn allemaal belangrijke punten waar je op moet letten. En onthoud het onderhouden van een site is niet altijd even makkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik wil wel een site voor je maken?

Ik maak hele mooie site's en ook nog voor een klein prijsje.

>>> Door Thundercover: Reclame maken is niet toegestaan.<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...