Jump to content

site maken


GuitarGuy666

Recommended Posts

Ik wil wel een site voor je maken?

Ik maak hele mooie site's en ook nog voor een klein prijsje.

>>> Door Thundercover: Reclame maken is niet toegestaan.<<<

Nee hoor, ik hoef geen site meer. (ik wil geen geld uitgeven snap je?)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

er bestaan een hele boel goedkope hosts en domeins ik heb zelf een host aan geschaft voor maar 0,50 per maand

en een domein voor maar 3,24 euro ofzo per jaar weinig he en je krijgt ook lekker veel ruimte 1000mb en een onbeperkt data verkeer

ik wil je de link wel geven als je dat zo graag wilt maar ik ben aleen bang dat de admins mijn link gaan verweideren

Link to comment
Delen op andere websites

Bumpen gebeurt in Webdesign & Programmeren nogal vrij snel, doordat er nog een hoop oude topics op de eerste pagina staan. Ik vind het dan ook niet echt storend, in tegenstelling tot moderatorgedrag. Voor slecht postgedrag van andere leden kan je terecht bij de crew.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan op Google zoeken naar: "Free Website Builder". Daar staan wel veel websites bij die je aanbieden om een website te maken, alleen krijg je dan bijvoorbeeld supergtagamer.website.com.

Wat je dan nog kan doen, ik weet niet of ik het mag zeggen, maar ik doe het toch :clown: :

co.cc

of

dot.tk

Dan krijg je een supergtagamer.co.cc of supergtagamer.tk

Je moet natuurlijk wel een beetje kijken welke Site Builder jou het fijnst lijkt ;) Ik hoop dat je nog een website wilt maken :puh: Zo ja, geef me dan een linkje ;)

Ik hoop dat je er wat aan hebt gehad :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ach man dat Freewebs, iWeb en al die meuk is gwn voor fags :7. Een beetje man maakt zijn site gewoon met HTML en CSS, misschien wat Flash, PHP en die meuk erbij. Sowieso is het veel vetter om jou eigen geschreven werk online te zien staan, en je kan ook nog eens trots zeggen dat jij die shit gemaakt hebt. Ik heb van die websitebuilders gebruikt op de basisschool, god wat was ik blij toen ik Applicatie Ontwikkeling ging studeren :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad het af om te beginnen met een sitebuilder, je leert het zo in feite jezelf verkeerd aan en je kan nooit helemaal maken wat jij wil. Het beste is om eerst HTML, CSS en dan PHP etc te leren en dan te beginnen.

@Hieronder: Ik hoop dat je het niet over mij hebt. :$ Ik geef hem alleen de tip om rustig aan al te beginnen met wat html en het zo beginnen op te bouwen. Op een sitebuilder heb ik natuurlijk niets op tegen omdat ik zo begonnen ben maar als je er iets bij wilt kan dat meestal niet. Buiten datgene waar jij nu over bent begonnen waar je blijkbaar zelf ook html kan toevoegen. :tu:

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Alle vervelende en arrogante reacties hierboven even negerend, heb ik een reactie voor je die wellicht wat waardevoller is. Zal je ook niets proberen aan te praten, maar gewoon eens met je delen wat mijn idee is hierover. Ik ben namelijk ooit begonnen op een volledig gratis manier, en dan ook nog op een manier waardoor ik wel al een werkende website kon draaien met alle gemakken van dien, maar ook nog daarnaast zelf kon spelen en leren over html, php en dergelijke.

Ik ben begonnen met een gratis blog bij een Nederlandstalige bloghost. Om de doodsimpele reden dat je er een degelijk draaiende website mee kan maken met allerlei leuke features, fuctionaliteit en gadgets, zonder dat het gelijk wat moet kosten.

Alles staat er in begrijpelijke taal, en mocht je ergens niet uitkomen kan je je vraag stellen en krijg je in kraakhelder Nederlands een antwoord terug. Heel prettig.

Daarnaast "slikt" de editor van deze hosting ook de wat meer basic html code, de taal waar websites mee worden geschreven. Als je dus zelf iets bedacht hebt, wat bij de weblog provider geen functionaliteit is, dan heb je de mogelijkheid om hiernaar te gaan zoeken op internet, langzaam een beetje html code te gaan leren, en het in je website te plempen. Dit kun je in een groeiproces doen; je kan ook eigen files uploaden bij de bloghost, bijvoorbeeld een bestandje genaamd "mijnwebsite.html", en dan een gratis, mooi en schoon .tk domein registreren met een re-direct naar je mijnwebsite.html. Zo kan je dus al lerende van "heel weinig zelf doen" naar "je eigen website bouwen" gaan, kan je er rustig de tijd voor nemen, en kost het niets.

[table=header]Niet @ topicstarter, maar de onbeschofte leden die mij voorgingen[/table]Ik begrijp niet wat jullie denken hier te komen doen, maar al die reacties als "ik maak wel wat voor 'n prijsje", "een webbuilder gebruiken is voor n00bs", "ah ik kan het veel beter want ik doe opleiding zus-en-zo" moeten jullie je echt voor schamen. Gtaforum.nl, en dus ook het Webdesign & Programmeren forum, is voor iedereen bedoeld, of je nu nieuw bent in een discipline, of een ware veteraan. De topicstarter hier heeft aan dit soort reacties helemaal niets, dus laat dit soort reacties voortaan gewoon lekker achterwege. We zijn hier om elkaar te helpen, niet om elkaar af te kraken. Daarnaast hebben de moderators hier en de administrators wel wat beters te doen dan steeds maar reclame uit reacties hier te moeten verwijderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...