Jump to content

"The Dock"


sakemarinusbooi

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben nu al een lange tijd bezig met een origineel menu voor mijn site...

Inmiddels is het een iPhone, waarmee je met de apps kan navigeren. Ik had dat nog nooit eerder gezien dus besloot ik dat te maken. Omdat ik geen ervaring met flash, e.d. heb ik een plaatje gemaakt in Photoshop met een iPhone en een serie zelfgemaakte app-icoontjes. Dat plaatje staat dus op mijn site en met transparante vierkantjes over elke app heen kan ik de apps aanklikbaar maken. Maar nu het probleem, dit is onhandig voor de bezoekers, omdat het onoverzichtelijk is e.d. Nu had ik dus een nieuw idee; De originele "Dock" van apple als navigatie balk. En dan bedoel ik die 3D dock, met zo'n glasplaat waar al die pictogrammen op staan. Ik heb zelf geen Mac(Book) of iets anders van Apple (voor de duidelijkheid :)).

Vraag: Is er een manier om die "Dock" naar voorkeuren aan te passen en zo als een Flash object in mijn site te importeren? Of een goed alternatief?

Als iets niet duidelijk is, 'vraag die vraag' :)

Link to comment
Delen op andere websites

Let wel op dat de script die Kai-ShockWave je heeft gegeven Actionscript 2 is en niet Actionscript 3 die de meeste mensen nu gebruiken, en Actionscript 3 staat tevens ook als default bij Adobe Flash CS4 (en hoger). Je kunt natuurlijk ook gewoon in Actionscript 2 programmeren maar dan moet je dat wel even aanpassen in je document.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...